10 månader:)

Idag är det tio månader sen, hur underbart som helst:)
Dom bästa, mest underbaraste tio månaderna tillsammans med någon,
du är verkligen oslagbar. Jag älskar dig<3


Idag så mötte jag älskling efter hans läkarbesök. Vi tog tåget till huddinge för att julhandla:) BR leksaker, hur bra julklappar som helst till Tildisen, skönt! Sen vart det kicks-mq-kicks-mq... Vi kunde inte bestämma oss!! Vi hade ju sagt att vi skulle handla tillsammans eftersom ingen av oss visste riktigt vad vi ville ha, så vi kollade runt och försökte hitta något bra. Tillslut gick det också, äntligen! Så nu är det klart:)

Efter julshoppingen åkte vi tillbaka hem till älskling, dags för pepparkakshusbyggning;) Det är verkligen julmys med pepparkakshus och julmusik:) När det var klart så bestämde älskling att vi skulle spela spel, labyrinten(!?) Jag har aldrig spelat det förut så det gick väldigt trögt i början, men jag utklassade ju iaf så:) Och 2 ggr dessutom, HMMPFF! moaahaha. Det var riktigt kul, tyckte jag dåra;D Men inte älskling...

Igår blev vi väckta av att Camilla ringde o fråga om vi skulle komma dit o julpyssla och bygga pepparkakshus och sådär, vi svarade självklart ja! Upp och in o äta frukost, packa ner lite grejer i väskan för att sedan bli hämtade av dom. Till maxi vart det för att handla det som behövdes och sen hem till bremora för att börja pyssla och allt:) Marie & Hasse kom förbi på fika medans vi var där också, mys. Nejlikor i apelsiner vart det, Micke den fjollan hade plåster på tummen, HAHA! Sen byggde vi ihop pepparkakshuset och ställde fram det. Till middag blev det som vanligt tacos, muums! Och sen vart det hemgång för mig och älskling vid niotiden, vi ville se på cold case. Sen var det bums i säng.

Nu har jag precis kommit hem från älskling, ska bränna lite skivor tänkte jag, till barngympan såklart. Om jag förstår hur man gör? Haha, det är inte lätt med nytt alltså. Jag saknar all musik och alla bilder:( Fast iofs så är det det enda negativa med nya datorn, annars är den bara brabrabra:)

Ikväll är det prison och sen sängdags antara jag, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback