Annandagen

Julafton slutade med att Camilla, Micke, Tilda & älskling kom och hämtade mig:) Vi åkte direkt till C&M för att ha vår lilla minijulafton där också. Jag o älskling fick en almannacka av Tildisen, sööött. Med bilder på oss tre, fin julklapp! Sen blev det natta Tilda, kolla julklappar och prata en himla massa:) Slutade med att jag o älskling sov över där, så vi slapp tänka på hemgången! Mys var det.

När vi vaknade igår åkte vi förbi älskling för att hämta lite grejer, så hann jag tacka för julklappen också:) Sen blev det solning, det behöver jag innan nyår. Älskling tyckte om det o vill göra det igen, haha söter. Direkt hem tll mig där vi kolla julklapparna och sen hoppa in i duschen. Efter duschen blev det fixing och julmat med mami & papi:)

TB'S var det tänkt. Men eftersom Emmidarling ringde innan och fråga om vi fyra inte kunde hitt på något så vart det ju problem, Mackan är ju inte 18 ännu. Så det slutade med att vi köpte chips o läsk för att ha en myskväll ute hos mig:) Det var verkligen länge sen vi fyra umgicks bara sådär så det var verkligen myyys! Jönssonligan och prison break + massa prat och skratt:D Hahaha, gud vilken rolig kväll!

När Emmi & Macki åkte hemåt gick jag o älskling in med lite saker o tog lite frukt. Sen vart det sängen, jag var supertrött! Har knappt sovit något innat för min hals har svullnat som FAN och jag kan knappt svälja, usch:( Det är jätte obehagligt! Men hoppas det blir bättre.

Nu ska vi kila till bussen o åka till älskling, jag har legat i sängen hela dagen hittills, mår inte helt bra. Förbi affären blir det o köpa halstabletter åt mig - I need that! Sen ikväll blir det förmodligen pizza och hemmamys, älskling ska jobba imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback