Beslutsångest,

Jaha, igår kom Milo & Lukas på besök:) Jag o Lukas kolla bolibompa och käka godis medans papi & Milo satt i köket och drack öl + snacka. Det var länge sen jag kolla bolibompa, haha. Kulkul.
Sen kom älskling upp direkt efter träningen, då åt vi lite mackor innan vi gick ut till mig. Och jag fixade hans matlåda eftersom vi åt donken, duktig som jag är. Ute hos mig kolla vi victorias secret bla bla bla, Justin är verkligen grym!!!!!!! Jag älskar att se honom uppträda, jaaa:)

Idag var det en standag med mami<3 Jag var på jakt efter ett par jeans och för första gången(?) när jag verkligen vill ha ett par jeans så hitta jag det! YES! Förutom jeansen vart det en vanlig grå kofta (jag har för mycket brunt så det behövdes verkligen!) mascara, svart baslinne (letat superlänge efter rätt storlek) och så slank det ner en topp/kortklänning också;) haha, jag kunde inte låta bli! Den skulle passa utmärkt till nyår, med svarta tights/tjocka strumpbyxor och så ankelboots! Fast jag redan köpt en klänning till nyår för länge sen så var jag tvungen att ha den här! Den är mer nyårspassande, med lite glitter:) Så nu har jag beslutsångest, ackack. Köpte guldglitterspray också, ett måste på nyår!!!! Tack mami för alltihop<3

Jag måste verkligen få hjälp med nyårsoutfiten nu, så jag kan bestämma mig. Hmpft! Klänningen är för "söt", den är inte så partylooking.. Men ändå så fin, hmm.. Den jag köpte idag är mer nyår, lite kortare och som jag skrev - glittrig(!) Måste rådfråga innan jag bestämmer mig, haha.

Mina stövlar jag köpte för en månad sen ungefär, gick ju sönder redan efter typ fyra veckor!? Jag tycker inte det ska vara så när dom kostar 750 kronor. Mami gick tillbaka med dom fast vi tappat bort kvittot chefen tyckte också det var himla dåligt att dom gått sönder, så nu har jag ett tillgodokvitto på 750 kronor där:) Perfekt nu inför nyår och när det är rea, yes! Så jag åker ner en sväng sen och kollar runt lite.

Senare, ikväll, blir det hem till älskling och sova<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback