En dag kvar:)

Imorgon är det äntligen dags för det efterlängtade nyåret:) Självklart så börjar det trassla till sig en del nu när det är så nära, folk vill bjuda med folk fast vi har sagt att det är lista osv. Jag menar, hur kan man tro att man får ta med sig 10 personer när man vet att vi sagt ett visst antal och bestämt vilka som kommer?
Vissa är ju bara för roliga!
Jag ska iaf se till att mitt nyår blir som jag önskar:) Förhoppningsvis, man kan ju aldrig vara säker på vad som sker under kvällen, kan ju hända olyckor och skit. Men jag hoppas inte på det! NYÅR next;D

Vaknade vid tio imorse, helt otroligt, ingen telefon ringde o väckte mig här idag!? Kors i taket. Haha, skönt. Men eftersom jag var superpigg vid tio så gick jag upp med detsamma, ner o åt frukost med älskling. Sen har vi legat på soffan o glott på I Dare You, sjuka människor.

Nu är det snart dags att ta bussen till centrum, där ska vi möta Johanni och sen kommer Öhman o plockar upp oss så blir det maxi och matshopping;) Inte bara mat utan muggar o sånt shit också. Efter det blir det hem till mig och bara ta det lugnt? Kanske en sväng till Camilla & Micke ikväll, länge sen nu. Då blir det monopol - det nya med kort och grejer! Det låter kul.

Imorgon blir det upp o fixa ordning sig och sen kör papi oss till lokalen, schyrre. Ska vara där runt fyra, senast. För attt hinna med alla förberdelser och göra ordning maten också. Ge mig nyår nuuuuuuw!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback