Ett halvår:(

Igår, onsdagen den 13 december var det sex månader sen du lämnade oss farmor<3 Tiden har verkligen runnit iväg, det känns som det var igår jag var i kyrkan för att ta adjö av dig. Den mest omtumlande dagen i mitt liv! Det var så fint, men otroligt svårt och jobbigt. Kusin Veronica satt o höll mig i handen hela ceremonin, jag grät och grät och grät och grät.. Jag älskar att se på korten på dig, du är glad på varenda ett. Det är så jag minns dig. Som den mest spralligaste farmorn i världen! Alltid på bushumör, som ett barn!

Jag vet att pappa saknar dig otroligt mycket, även om han inte vill visa det. Det som gör mest ont är att vi fortfarande väntar på en plats åt dig, som vi kan besöka. Ett halvår efter du lämnat oss, det borde inte få vara så!

Jag glömmer dig aldrig Farmor, vi ses snart
<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback