Feber

Jag tyckte att jag mådde dåligt igår, men inte trodde jag att jag skulle ligga med feber resterande av dagen? Fyyy. Jag somna direkt när vi kom hem till älskling igår och vaknade av att han öppnade dörren när han kom hem från träningen - jag mådde inte bra! Älskling gav mig två alvedon och ett glas vatten, då piggnade jag till lite grann. Sen gick jag med honom upp till bennevento eftersom jag behövde frisk luft! Det kändes jätteskönt att komma ut lite, maten gick ner lätt också.

Imorse när jag vaknade mådde jag nästan helt bra, förutom min hals.. Den är svullen som faaan!! Men jag vägrar att gå till läkarn innan nyår, så är det bara! Jag ska fira nyår som planerat och tänker bannemej inte gå på pencillin! No way! Så jag får stå ut med halsont tills dess, och det tänker jag göra! Halstabletter lite då och då så hjälper det för tillfället, det ska nog gå bra.

Tog mig iaf till tullinge för att sola lite, skönt. Känns som att jag fick lite färg idag iaf! Det behövs verkligen, alla solar typ nu inför nyår så jag har mkt att ta igen för att slippa vara blekast :p Minst en gång till måste jag hinna med, annars är det kört.

Efter solningen följde Camilla med hem:) Vi gick in o åt lite mackor för att stoppa hungern lite. Sen satt vi o snacka om allt möjligt innan jag hoppa in i duschen! Efter duschen åkte vi ner till tumba där vi mötte älskling:) Öhman kom o hämta upp oss och så vänta vi på Vicky, sen åkte vi till donken för att äta! Fan vilken fin bil, yeyy! Efter donken åkte vi upp till mig för att fixa listan för nyår och sådär.. En bit på vägen!

Nu har dom åkt, älskling o Öhman har träning och dom skulle köra hem Vicky först så:) Jag sitter inne nu och datanördar mig lite medans jag väntar på att älskling ska komma hem igen, mysmys. Imorgon blir det stan med mamma, förhoppningsvis nya jeans och något mer(?) :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback