Fem dagar kvar,

Tänk att det är dags för jul, helt otroligt. Så på söndag är det alltså ETT ÅR sen jag o älskling skrev med varandra första gången.. Coolt! På julafton, himlans mysigt. Sen fortsattes skrivandet och du lovade mig en nyårsgrej, men vi sågs ju aldrig på nyår så det hände ingenting då. Fast det tog vi igen på min 18års dag istället, den kunde inte varit bättre, tack vare dig:) Vi skrev med varandra flera ggr om dagen, men sen blev det telefonsamtal istället, och sen sms också.. Sen en kväll, tack vare Jannike & Daniel, sågs vi för första gången -bäst! Fast gångerna ensam med dig var ju helt klart bättre än det. Hihiii, vilka minnen<3

Jag har precis ätit lunch, pirog & ett glas apelsinjuice:) Det blev direkt från sängen hos älskling till bussen hem hit. Nu sitter jag här o kollar lite på ensamma hemma, jag älskar den serien. Älskling är just nu hos en idrottsläkare i solna, för att kolla fötterna eftersom han som han var hos igår bara sa att han måste dit. Sen efter hans läkarbesök kommer han hit:) Inatt blir det sova här, det är så mkt skönare! Man blir aldrig väckt av något ljud eller hemtelefonen (eftersom jag sätter den på ljudlös), man får helt enkelt sova ut:) Hos honom är det alltid något som väcker oss, spelar ingen roll vad det är för dag.. Antingen Marie med tvättandet, städandet, eller telefonen som ringer hur jävla högt som helst klockan NIO på morgonen (VARFÖR?!) eller något annat.. Fast jag tycker ju om att vara där med såklart. Men jag sover hellre här;D

Nej nu ska jag kila in och lägga mig i ett varmt bad tror jag, det var verkligen a long time ago.. Det är hur skönt som helst, helst med skum i också, så hoppas vi har det hemma:) Sen vänta på hjärtipärti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback