Fotojobb

Imorse gick jag upp klockan åtta för att åka till pappas jobb och fota. Mötte Camilla (och Tilda) på bussen så åkte vi dit tillsammans:) Det blev ett himla liv att jag kommit dit, hahaha. Snacka om kulkillar! Jag fotade pappas tre klasser, alltså lika gamla - 90er! Jag hoppas att det blev någon bra bild så dom blir nöjda eftersom dom verkligen vill ha klassbilder så. Annars får jag göra om helt enkelt. Efter fotandet var klart gick vi och åt med papi, hamburgertallrik vart det för mig o Camilla, bra val på restaurang, haha.

Åkte direkt till skolan där jag la in bilderna och lämna tillbaka kameran direkt. Sen väntade vi på att älskling slutade så vi kunde gå o fika i centrum innan vi skulle köpa Tildas present! Helt ändrat än vad vi hade planerat vart det.. Men hur bra som helst:) Så nu får vi vänta med det andra vi köpt till julklapp elr nått, vi vill inte vara värst ju.. Jag kommer iaf gärna leka med Tilda i presenten sen:D Haha.

Nu är vi hos älskling igen. Ser ut som det blir lite chillparty här ikväll, myys. Men det blir först efter träningen isf och det blir ju inte förrän nio? Aja vi får se hur det blir. Annars blir det myskväll med Camilla & Micke och party imorgon istället, inte helt fel det heller;)

Nu ska jag ner o vara social, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback