GOD JUL

idag är det ju julafton, tråkigt utan snö..

jag har fått alla min klappar nu:) så man kan säga att mitt är över(?) iofs ska jag ju iväg för att träffa älskling senare och ha julmys med honom, camilla & micke. då ska tilda få sin klapp också:) så helt klart är det väl inte.

jag är Övernöjd såhär långt! det var inte så farligt som det kändes igår, skönt. syster ringde idag och vi pratade en längre stund, gud vad jag älskar dig! fick ett jättefint pärlhalsband från henne o jakob, snö:) guud jag trodde inte jag skulle få så fina klappar i år, tacktacktack! jag har knappt önskat mig något med tanke på datorn och sådär.. men hujedamej!

öppnade min julklapp från älskling imorse, inte så stor överraskning då jag valt den;) naomi campbells nya parfym, meloveit.
brorsan surpriseade mig totalt! han sa att det inte blev någon väska för han inte hade spec mkt pengar över och det var för dyrt på bazaar, men jag fick minsann en:) somayeh har verkligen smak! en joules brunsvart skinnväska, superduperfin är den. jag är överglad, tack kära bror + sommah.
mami o papi överraskade också, dom brukar alltid ha så dålig fantasi när det gäller julklappar och jag har ju som sagt nästan inte önskat mig något. men jag fick ett nagelpedikyr/manikyrs set:D hur jävla bra som helst! med allt man behöver för naglarna; naglack, sliper, filar, krämer, franskmanikyrsset och annat:) jag är verkligen imponerad! sitter just nu ute hos mig och poppar mitt hemmabiosystem också, yeyy! tack!!!!

nu är det bara poppavidare och njuta.. sen bär det av mot älskling, myyyys<3

imorgon ska jag använda mig av den efterlängtade hårskyddskrämen, som behövs när man plattar håret, vilket jag gör nästan varje dag. men jag har inte tagit mig råd att införskaffa mig en pga priset, men nu blev den min så jag ska verkligen avnjuta varje droppe;)

GOD JUL allihop.

Kommentarer
Postat av: emmi

haha äre sant, jag fick en koules ifrån mackan med ;D fast svart;)

2006-12-24 @ 21:07:57
Postat av: emmi

*joules, menade jag förstås!

2006-12-24 @ 21:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback