Helg!

Seg lördag efter igår.. Men jag eller älskling var inte värst iaf, skönt! Jag mådde bra hela tiden o älskling med. Men kvällen vart iaf inte superlyckad da. Vi vart kvar hos älskling hela kvällen, inte för att det var tråkigt precis men vi hade ju tänkt röra på oss till tullinge senare men icke. Vi fick avsluta kvällen med att hjälpa en vän i nöd? Älskling rättare sagt, jag stog bara o kolla på. Men det var ju hans kompis;) Vi kom i säng vid tvåtiden tillslut, jag fick somna till en snarkandes pojkvän - mysigt? Mjo absolut.

Imorse, eller idag, vaknade vi faktiskt inte förrän kvart i tolv! Nytt rekord för att vara oss eller? Hihi, det var iaf jätteskönt att sova ut. Vi gick ner o la oss på soffan och satte på en disneyfilm, timon & pumba vart det. :) Segade i soffan hela förmiddagen tills papi kom o hämta mig vid tre. Jag orkade inte ens göra mig i ordning så jag gick som jag var. När jag kom hem var det bara sätta igång med städning.. Satte på julskivan medans jag städade - mys. Mamma kom ut o ville låna smycken men ångrade sig sedan när hon såg min kaos(!!!)oordning, tror det blir ett smyckeskrin i julklapp nu ;) Det behövs verkligen!

Camilla ringde medans jag städade o fråga om jag ville äta med henne & Micke, varför inte? Nu när jag är helt klar med städningen (nästan iaf) och har duschat ska jag snart ringa pappsen o kolla om han vill köra mig dit så jag slipper bussfan (a) , annars får jag ta den iaf. Sen kör Micke/Camilla hem mig till nio då älskling kommer efter matchen och vi ska ha myyyspyys till film/tv här ute i mitt nystädade gille:)

Sen imorgon är det kalas för Tilda:) Efter det blir det förmodligen glöggkväll med Micke & Camilla och sen hem till älskling o sussa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback