Huvudvärk

Jag vaknade med världens sprängande huvudvärk idag, fyy. Pratade med älskling i telen men jag var nog inte alls rolig eftersom jag var trött och mådde dåligt. Men jag får nästan alltid huvudvärk när jag varit ledsen och som jag skrev tidigare så var ju igår inte en sån rolig dag:( Men men..

Ringde ytterligare nummer idag men NEEEJ det funka inte där heller!! Snacka om att jag är hur jävla trött på att ringa apuplatser som helst nu. Usch! Men när jag kom till skolan vid halv ett idag så fick jag veta att lärarpraktikanten Sara har massa olika kontakter och hon ska kolla om hon hittar något som passar mig, snällt! Tackar så mycket, även om det inte blir någon plats så är det himla snällt av henne:) Var i skolan en timme idag lixom, nödvändigt?! Jag är så trött på att inte ha apuplats, varför har jag sån otur? Suck.

Har precis kollat på Bombay dreams, den är inte lika kul som förut? Tråkigt. Lånade den av Johanni i måndags för jag tänkte att det skulle vara kul o se den som när vi såg den på  bio, men nej det var det inte. På tal om Johanni så blir det filmkväll med henne imorgon:) Det var år sen vi hade det, myys. 

Älskling är på väg hit nu, mys. Men det blir ju inte så länge eftersom han ska iväg på träning senare.. Sen imorgon åker mami & papi till landet, då blir man ensam hela helgen:) Så på lördag ska jag o älskling ha myyyskväll med middag och tevemys<33 Det var verkligen länge sen vi gjorde så mys. Imorgon ska älskling på julbord med hockeyn, sen kommer han iaf hit och sover:) Bästabästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback