Julshopping

Igår innan jag mötte upp älskling i centrum hämtade jag ut mitt paket, jag är nöjd! Koftan är supermys och jättevarm och topp/klänningen var jättefin den också:) Jeansen var inte ens dom jag beställt, kuuul. Så dom ska jag skicka tillbaka eller så får mamma ta dom om hon kan ha dom?

När vi kom hem till kassmyra var Camilla & Tilda där, dom hade sovit över.. Micke har tydligen fått kräksjukan så Camilla ville inte bli smittad och hade då tagit med sig Tilda till Marie & Hasse. Camilla var helt slut för hon inte fått sova, så vi bädda ner Tilda i vagnen och tog med oss henne på promenad, gulavillan och film blev det. När vi kom tillbaka så låg Camilla o sov, skönt o se. Vi tog med oss Tilda upp och la oss i sängen en stund, men hon ville fortfarande inte sova. Temptation Island och American Pie -The naked mile, bra filmer!! Med massa godis också såklart. Inte mycket sömn inatt då Tilda skrek en hel del under natten och jag kunde inte sova till det. Men men, vårat val att sova där.

Idag åkte jag o älskling till Huddinge för att köpa det andra glaset, jag hitta massa fina strumpor också som jag såklart köpte eftersom jag är i behov av just det:) När vi gått runt ett tag rörde vi oss mot tumba igen. Kila in på inn & finn och köpte ett ljusfat till mina fina snöbollsljus som jag äntligen fått från partylite.
Sen tog vi 715 till segersjö, till Gittan & Janne - dags för julgransklädning:) Fia och Malin kom också dit och massa godis. Nu fick man iaf mer julkänsla, riktigt mys! Efter det körde Gittan hem oss till kassmyra igen. Packade ner alla grejer och sen kom pappa o hämta oss.

Nu ligger jag i sängen och kollar runt lite, datanörd som man är;) Har precis duschat o nu står älskling i duschen också. Ikväll blir det nog tidigt i säng för imorgonbitti ska vi med mamma o pappa och handla all julmat. Sen blir det in till stan, mamma ska handla pappas julklapp o vill ha sällskap så vi åker med:) Efter det blir det nog hem till älskling och sova där i guess.

Btw, nyår är fixat:) Om allt går som det ska så kommer det bli bäst, jag är helt säker på det;D Fira med älskling och alla nära & kära, hur bra är inte det? Jag längtar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback