Kalasdags

Jaha, söndag igen..

... Middag med Camilla & Micke igår:) Papi körde mig till vårsta så sprang jag in o köpte godis och sen gick jag upp för långa backen till dom. Duktigt! Jag fick inte hjälpa till något alls med maten. Men jag fick vara med Tilda istället o hon var inte på sitt bästa humör, trött och hungrig = gnällspik nr 1!!! Iofs så är väl alla gnälliga när det är så, men vi lekte ändå bara jag inte släppte ner henne på golvet så gick det bra;)

Efter maten skulle Camilla baka o Micke natta Tilda. Jag hjälpte till lite med bakningen jag, men försökte hålla mig borta eftersom det gick som det gick första gången :p Haha. Maskinen sprängdes, eller rättare sagt vispen! HAHA, fan vad bra det går för C att baka:D Jag ska inte vara närvarande något mer iaf!

Micke körde hem mig när klockan närmade sig nio eftersom att älskling skulle dyka upp nångång där.. När han kom ville han som vanligt äta lite, sen gick vi ut till mig o bänka oss framför teven:) Deep blue sea började precis, fyyfaan! Men älskling pilla mig i håret nästan hela filmen så jag var ändå rätt lugn, hihi. Sen la vi oss i sängen istället o då somna jag nästan direkt, mysElin alltså;) Hehe, men jag var trött!

Imorse låg vi o drog oss ett bra tag.. Sen gick vi in o åt varm lussebulle och drack mjölk:) Älskling skulle ta bussen hemåt för att städa sina rum innan han ska köra med körgubben så jag gick ut o tog tag i resten av städningen. Dammade allt och dammsög, det behövdes verkligen!! Sen fixa jag toan också så nu är den fräsch igen, härligt! Hela gille är fan fräsch nu och det måste jag hålla fram till jul? Lycka till.

Kalasdags snart också:) Älskling ska ringa när han är i vårsta så kör papi mig o paketet dit så går vi upp tillsammans. Jag vill faktiskt ha ett eget likadant ju! Hiihi. Sen får vi se om det blir glöggmys hos C&M elr inte. Annars blir det mys hos älskling istället utan glögg, jag klagar inte;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback