LAST DAY of 2006!

Ett helt år har gått, igen.

Det här året har nog varit mitt lyckligaste, men ändå inte. Det började perfekt, 18 årsdag i januari. Den kunde inte ha varit roligare, jag är fortfarande så glad över den:) I februari blev DU bara min, det är det absolut bästa<3 18 februari 2006 - vilken dag/kväll/natt älskling, ojoj den glömmer jag nog aldrig:)
Månaderna bara rann förbi, lyckligare än nånsin. Augusti - Bulgarien! Det bästa sommarminnet jag någonsin kommer att ha, det är jag säkrast på! Den veckan slår så jävla mycket:D 8 tjejer tillsammans i sunny beach - en vecka! Grymt roligt,slitet men ändå så himla mysigt:) Ett minne som alltid ska finnas.
Sommaren innebar så mycket mer än Bulgarien, men det knäcker allt! Kolmården, landet, ensam hemma, midsommar, fester, sol&bad, skåne, lida country (även om det sluta kaotiskt) och så mycket mer. Jag hade nog världens bästa sommar i år:) Mitt lyckans år har det verkligen varit.
Sista året i skolan, världens skönaste klass. Alla planer för studenten med klasskamraterna, urmysigt.
Mp04F är också något som sitter djupt. Jag älskar er alla i klassen, skolgången har varit bäst tack vare er!
Det dåliga jag kan komma på är när farmor lämnade oss:( Den dagen var jag för mig själv och bara låg o tänkte igenom allt vi gjort tillsammans, Usch det är fortfarande lika jävla jobbigt att prata om det, saknaden är enooooorm!!! 13 juni är den värsta dagen - ever!!!!!! Jag älskar dig farmor<3 Vi ses snart igen.

Nu är det sista dagen på året, nyår! Jag ska fira det med min underbara pojkvän<3 Och alla närmaste kompisar, det är väl vad alla drömmer om:) Jag ska ha det bästa nyåret, bästa avslutningen på det här underbara året. Jag är verkligen tacksam för detta underbara år<3 Hoppas på ett lika fint, om finare, 07!

Med dom händelser som är planerade vet jag att det blir bra:) Systers examen (socionom) nu i januari, jag fyller 19, Mackan fyller 18. I februari alla hjärtansdag, vår 1års dag<3, mami fyller år. i april studentskivan och maj STUDENTEN! bara det låter väl oslagbart!?

GOTT NYTT ÅR allesammans:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback