Lördag

Igår mötte jag ju upp min bror på banken, han hjälpte mig med internettjänsten så jag har min egna dosa nu så jag kan sköta allt via internet jag med vilket är himlans skönt! Sen fixa han sparkonto dit det kommer föras över 200 varje månad om jag inte ändrar det dvs, haha. Jag är sämst på att spara tyvärr! Efter hjälpen så tog han lunch så vi kunde gå o äta tillsammans. Det var väldans mysigt faktiskt, och skönt att bara få spendera lite tid med honom ensam. Efter lunchen gick han tillbaka till jobbet o jag gick o hämta mitt paket. Underkläderna kom, skitfint var det:) Sen en tröja & en partyöverdel, nice. Sen tog jag bussen till mamis jobb. Lämna hennes körkort och satt o prata en stund innan Johanna ringde o sa att hon var på väg. Då gick jag ner till centrum och köpte lite smaskens till kvällen och mötte sen upp Johanni o åkte hem till mig. Planerade lite inför barngympan, skrev föräldrarlappen så den är helt klar:) Bra jobbat av oss!!

Dags för idolfinalen, Johanni gjorde mig sällskap enda tills nyhetsavbrottet, då blev jag själv. Ackack. Haha, men det gjorde inte mkt, jag kollade klart och sedan kröp jag ner i sängen o kolla skolkatalogen tills älskling ringde. Pratade en stund sen sa vi godnatt och då somna jag nästan pangbom! Det är sjukt att ens röst kan få en att känna sig så lugn, och orden - jag är verkligen lyckligt lottad<3

Imorse vaknade jag upp vid halvtio, hoppa in i duschen o packa väskan. Camilla & Micke hämta upp mig så åkte vi till maxi. Handla bakgrejer och lite annat så åkte vi hem till bremora igen. Jag fick lägga mig med Tilda då hon skulle sova middag, det är verkligen uuuurmysigt! När hon somnat börja vi baka! Det gick ju dessvärre inte så bra, HAHA. Svarta pepparkakor och stenhårda bullar, hur fan lyckas vi?! Jaja, det var kul iaf, och mysigt med julmusik och julpyntning! :) Älskling ringde efter matchen, 5-5, inte så bra men bättre än förlust. Och han gjorde mål dessutom, duktigt.

Vid fyra följde jag med Camilla & Micke på middag hos Thomas, tacos serverades! Muums! Efter vi ätit och pratat lite promenera vi till ica och köpte massa godis. Stannade hos Mickes brorsa på vägen hem och sa hej. Nu kom vi precis hem och Tilda ska sova. Sen blir det junior eurovision och sen filmtittandes. Myspys! Blev en heldag här och en helnatt eftersom jag även ska sova kvar här, mysigt:)

Imorgon blir det hem till älskling efter tolv då han kommer hem:) Vilken myskväll det blir då alltså, meloveit. Jag älskar dig hjärtat, du är världens underbaraste<33 Vi och det, jag hoppas verkligen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback