Minigran

Mami & papi har köpt en minigran åt mig:) Värsta myys med den, julstämning;) Nu väntar jag bara på mina snöbollsljus så är det julpyntat klart här ute hos mig. Inte mkt alls men bättre än ingenting! Det blir ju helt annorlunda när man flyttar hemifrån sen då blir det massor av julpynt:)

Igår vaknade jag av att Camilla la Tilda hos mig, myyys. Passade på att mysa lite med henne när hon var mysig vilket hon inte alltid är precis, haha. Sen fick hon öppna sitt kalenderpaket - ballonger! Hon fyller ju nämligen 1 nästa tisdag :/ Snacka om att tiden gått fort. Jag höll henne första gången när hon var bara två månader och nu är hon snart ett helt år, ofattbart! Det betyder alltså att jag o älskling har varit tillsammans 10 månader - den 18 december. Det är ännu bättre, dom mest underbaraste 10 månaderna! Bäst! <3

Hur som, vi gick upp o käkade frukost. Efter den bädda jag ordning efter mig och la mig på golvet vid Tilda och bara tog det lugnt. Älskling ringde halv tolv och sa att han skulle vara hemma till 1 ungefär så jag kunde vara där då. Men så blev det inte :p Jag följde med Camilla på babysimmet som var halv två till tre. Sen käkade vi med Lena & Jimmy och sen körde dom hem mig till älskling<33 Han var lite sur o putt över att jag inte kommit direkt men det gick snabbt över:) Världens mysigaste kram & pusss fick jag när jag kom, sen låg vi bara o myste med varann en lång stund och pratade om helgen.

Men självklart var han ju tvungen att ta igen all missad bustid också, hujedamej! Världens mest energiska pojkvän har jag helt klart, haha. Men det är roligt:) Massa busbråk och skratt är bara underbart!

Vi gick o la oss typ halv tio redan då båda var skittrötta. Det var superskönt att lägga sig i sängen och bli omfattad av älskling igen. Sen att vi inte somna direkt är inte ovanligt, det finns alltid massor att prata om, hihi.

Imorse vaknade jag nio, fast jag ställt klockan på åtta. Haha. Gick iaf upp då och kila till bussen. I skolan fixade jag bilderna från älsklings födelsedag som jag tagit med skolkameran.. Sen pyssla jag lite med Tildabilderna innan jag gick till bussen o åkte hem igen. Det är så jävla segt utan praktikplats! Blä.

Nu sitter jag här hemma, ska städa udan lite och pyssla med allt.
Ikväll är det barngympan och sen kommer älskling och sover med mig<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback