Myyys

Imorse väckte älskling mig när han skulle upp. - älskling, vi hinner mysa 5 minuter nu. Jaa, det var verkligen supermys dom fem minuterna och älskling somnade till och med om:) Hehe. Gud jag känner mig verkligen trygg i dina armar älskling. Och vad kan vara bättre än den här lyckan? Ingenting.

Igår körde papi oss till kalaset. Plockade upp älskling på vägen eftersom han hade kört med körgubben. När vi kom var flera på väg att gå - skönt! Det får lixom inte plats så många i en trea och det var en himla massa människor där. Presenten - köket, var en succé:) Tilda släppte inte det alls, hon höll i gång från att älskling byggt ihop det tills att det var sängdags typ. Haha, och Camilla ville tydligen ha ett kök till henne så hon kunde hålla på med det medans dom lagar mat, så vi lyckades superbra med presenten:)

När alla gäster gått förutom Jimmie, Lena & Tindra så beställde vi mat. Grabbarna åkte och hämtade den medans vi dukade fram. Myys. Efter maten satt vi o snacka en massa. Det är så sjukt att Jimmie är den Jimmie, Tobbes bästa kompis på gamla dar:) Världen är verkligen liten! Sen Mickes kusin Johan, som Tobbe spelat hockey med i flera år, haha. Den är nästan för liten! Och sen att Camilla & Tobbe (nästan) konfirmerat sig tillsammans, shiiit. Är det ödet eller vaddå? ;)

Sen promenera jag o älskling till bussen för att åka hem till honom o se på söndagsbion, Fullt hus! Har sett den förut men den är ändå rolig:) Efter den var det raka vägen upp i sängen för att sova, skönt.

Nu sitter jag hos älskling, ska ner till skolan en snabbis idag tror jag? Sen är det barngympa ikväll, sista gången. Sen är det lixom uppehåll och sen min & Johannis grupp :O Shit. Ska med hem till Johanna innan den iaf, om vi hinner det. Ikväll kommer älskling till mig o sover med mig, myys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback