Naglar och foto

Igår:
Två timmar tog det för Camilla att få naglarna, iisch. Men superfint blev det! Hon som gjorde dom var helt underbar och jätteduktig. Jag har bokat tid där i januari:) Som jag skrev så hade jag hand om Tilda medans Camilla satt där.. Tilda ville vara överallt såklart så jag fick väl typ ingen lugn stund på dom två timmarna? Men jag får skylla mig själv helt enkelt. Och det är ändå bara roligt att vara med Tilda så! :)

Direkt till donken blev det för vi var hungriga. Mami kom dit också så åt vi alla fyra:) Sen innan jag o mamma skulle ta bussen till Korpen så gick vi upp i köpcentret o kolla lite för att fördröja tiden.. Hitta halkisar till Tilda och mysbyxor till mig själv. Super! Sen tog vi bussen till Korpen och där var det flera ledare redan. Jag tog mig en titt eftersom mamma jobbat där förut, ALLT var precis som då! Haha, kul.

Efter glöggkvällen/ledarträffen åkte vi och hämta älskling så han slapp ta bussen hem till mig. När vi kom hem satt vi o prata en stund med mamma om allt möjligt innan vi gick ut till gille för att tv-säng-mysa:) Sen var det sovdags.

Imorse gick jag in o hämta älskling grejer igen, snäll som jag är. Sen somna jag om efter typ en halvtimme:( Det gjorde att jag sket i min väckarklocka och sov vidare till halv elva, skönt! Behövde inte komma till skolan förrän på eftermiddagen så då bestämde jag tid med Camilla så åkte jag dit! Vi gjorde ordning lite lunch och sen satt vi bara o prata massor + att jag fota monstret! ;)

Åkte ner till skolan vid tre och la in bilderna lite snabbt så passa jag på att hämta nytt batteri till kameran. Så nu är den helt i ordning inför imorgon, då jag ska fota på pappas jobb. Halvkul, hans elever har typ tjatat massor om att jag ska komma så ska jag fota dom nu, men men. Pappa vill så gärna så. Camilla & Tilda följer iaf med mig dit så efter jag fotat blir det gratis restauranglunch med papi, mums. Sen ska jag möta älskling när han slutar och fixa den sista present till Tilda. Det är ju kalas på söndag:)

Nu sitter jag hos älskling. Åt middag så satt jag o Marie o prata medans älskling gjorde prov.. Nu har han åkt på träning och jag ska promenera till gula villan och köpa lite godis åt honom, han frågade faktiskt så snällt så då kan jag lika gärna göra det istället för att bara sitta här!

Nej nu ska jag öppna min lucka i chokladkalendern, hihiii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback