Nyår

Nu känns det verkligen, ååhh vad härligt:) Var och kolla in stället idag, hur mysigt som helst. Om allt går som det ska nu och alla sköter sig (varför gör man inte det?) så kommer det här nyåret verkligen vara överlägset:) Jag hoppas bara nu att det blir så underbart som vi tänkt oss, loveliiiii.

Imorgon blir det maxi, shoppa krimskrams inför nyår då. Och middagsgrejer, det blir tacos. Retro och kanske inte det man önskar mest på nyår? Men wtf, vi är inte hemma och vi är många så det blir bäst;D

Den här dagen har jag spenderat med att sola, umgås med Camilla, vara i centrum, prata massa skit, kolla in lokalen och käka på donken (igen!!!!) som avslut blir det sova hos älskling igen - melike.

Jaa jag ställde klockan på tio idag, gick upp direkt och ringde Camilla för o kolla om det gick bra med tiden o allt. Så möttes vi i tullinge centrum men hon banga på att sola för hon solat igår och blivit kräfta! Hihiii, men jag la mig i solariet iaf eftersom jag verkligen behöver färg! Och se på fan, jag är också kräfta nu:O
Tur att det inte är nyår imorgon iaf;) Efter solningen åkte vi hem till mig, igen. Haha. Jag hoppa in i duschen o sådär medans hon satt o lalla vid datorn och kolla H&M vårkatalogen, jag har kommit upp i 1500 nu:p Ajsing på mig! Efter duschen och fixet tog vi bussen ner till centrum där vi mötte upp Johanni, korv med bröd vart det för alla tre var hungriga.
Sen till Emil o hämta pengar och in på skoaffären. Självklart så hittar jag inga skor jag vill ha nu när jag har tillgodo 750 kronor där:( Suck. Men jag har ingen brådska iofs för på nyår ska man ändå vara barfota inomhus.

Öhman hämta upp oss vid fyra, åkte direkt till södertälje för att kolla lokalen - greeeeeat:D Sen blev det en sväng förbi hemma hos honom där han hämta hockeygrejer och sen till donken för att käka, gott. Han åkte direkt när han fått i sig maten men vi flickor satt kvar o babbla massor till en glass med topping:) Kallt!!!

Nu sitter jag hemma, har fått min dricka inför nyår:) Champagnen ser verkligen supergod ut, jammie! Ska röra mig till älskling snart tror jag. Såfort jag tinat upp lite grann, haha. Där blir det bara mys antar jag, man måste ju ladda inför nyår nu bara:D Imorgon blir det maxi och sen hem till mig o ha filmmys<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart i tullinge centrum kan man sola & hur mycket kostar det?
mvh skicka svar till min hotmail är du jätte snäll! :)

2007-05-12 @ 16:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback