OHYES!

Som jag skrev igår så kraschade min kära dator helt igårmorse, skitkul! Jag blir verkligen handikappad utan dator och känner mig verkligen tom? HAHA, jag är sjuk. Men vaddå allt finns ju på sin dator, typ. Hur som helst så vet både mami o papi hur jag blir utan dator och fatta att det inte funkar.

Det blev ett besök på mediamarkt i heron idag alltså, och det resulterade i en sprillans laptop till MIG:) Den har fyra ggr så bättre hårddisk än min gamla och jag kan dessutom ha med mig den bort o sådär, vilket är ett plus. Jag är verkligen lycklig! Fast har skuldkänslor iaf för dom pengarna som den kosta, och jag fick den!! Kan inte mer än säga TACK mami & papi, jag ska vara snäll jag lovar;) I love you. .

Till annat. Inatt då, Älskling trilla in här halv ett tror jag, bra på fyllan(?) Han gjorde iaf ett besök på toan och sa sen att han mådde bättre? HAHA, jag älskar att du är värre än mig:) Men imorse när vi vakna mådde han mkt bättre och vi låg o bara möös hur länge som helst, bäst<3 När han sen åkte till matchen så städade jag undan här ute hos mig och duschade.

Farfar kom på fika, gud han är verkligen underbar. Satt o prata en timme ungefär sen åkte han hemåt.. Sen vart det mediamarkt och mathandling innan vi fixa mat o innan älskling kom efter matchen. Nu har vi ätit, installerat datorn och kollar på ensam hemma 2:) Myskväll på G alltså, melike. Datorn är ascool:)

Imorgon blir det julklappsshopping troligtvis. Jag o älskling, mys. Sen blir det nog hem till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback