Projekt-Tilda

Idag begav jag mig ner till skolan för att prata med Dan eftersom han inte fanns där igår.. Han tyckte att min idé var bra men att det kunde bli svårt att få fram det jag ville. Han sa iaf att han ville att jag skulle göra ett försök för det kommer gå, men det kommer vara jobbigt och krävande.. Jag tänker göra ett försök!

Tog bussen till Camilla för att börja fota redan nu. Har tagit sisådär 11 bilder på Tilda hittills, så har vi ätit lunch och lekt lite. Nu sover Tilda lite och vid ett ska jag följa med Camilla för hon ska göra naglar o behöver babysitter medans + att jag kan fota då! :)

Halv fem ska jag möta mamma i centrum för att äta och sedan åka till korpen på glöggkväll. Jag som inte ens gillar glögg? Haha, men det blir trevligt och träffa alla inblandade och sådär. Möter förmodligen Johanna där eftersom hon har närmre än oss;)

Efter glöggkvällen kommer papi o hämtar mig o mami. Då blir det hem och umgås med älskling<3 Så blir det sova hos mig inatt, skönt! Det är verkligen skönt med gille så man får vara för sig själv. Så jag kan bara tänka mig hur det blir att flytta till helt eget sen också. Det kommer vara bäst med dig älskling. Annars får det va;) Haha nejmen det kommer bli underbart om det går som det ska:)

Igår kom Camilla, Micke o Tilda på fikat. Mamma gav Tildisen presenten, haha så sött! Sen var det bara klä på sig och åka ner till ishuset. 3-1, skönt! Älskling gjorde mål också:) Sen hem till älskling o sova<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback