White christmas

Det kändes ju rätt positivt igår när snön kom, men jag tror fanemej inte på en vit jul i år:(  Jävla skit!! Det är viktigt med snön, fast vad ska man göra åt saken då? Bara hoppas och hoppas..

Jag är uppe med tuppen idag(?) Kanske inte om man jämför med skola och jobb, men för mig.. Älskling har ju varit "sjukskriven" hela veckan så vi har sovit ut nästan varje dag, men inte idag! Han har julavslutning med skolan och när han gick upp imorse så vaknade jag av nån dröm jag hade (:S) Och kan nu inte somna om, så jag har stigit upp istället.

Ska väl fräscha upp mig lite nu antar jag, gå in o käka frukost också. Sen möter jag nog upp honom i centrum o åker hem till kassmyra. Så ikväll när han åker ner till ishuset stannas jag förmodligen bara kvar. Skönt!

När han kom hit igår hade jag inte hunnit med ett varmt bad, jag hade sovit på soffan istället.. Så jag hoppa in i duschen istället. Efter duschen tog vi fram vem där, haha. Fan vad kul det är med spel:) Det gick dessvärre inte så bra för mig igår, skitockså!! Men det var himla roligt att spela iaf. Sen gick jag in o börja med middagen, spagetti o köttfärssås - a la elin! Det vart supergott:) När vi ätit åkte älskling ner på sin träning och kom sen tillbaka hem hit med en chokladkaka till mig, så söööööt!

In o gjorde varmamackor senare, myspys. Så blev det lite fler spelomgångar innan vi gick o la oss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback