Ångest

Jaa, jag har sån himla ångest i dessa tider.. Jag hittade ett par skor jag fastnade för i lördags när jag var i centrum med Camilla, så fick jag pengar till dom idag så jag kunde köpa dom, men då ångra jag mig? Eller jag vet faktiskt inte vad jag gjorde. Men när jag stog där med pengarna i handen och kollade på dom så kände jag bara en himla ångest, usch. Så jag kom hem utan skor med lösa pengar, ajaj! Det första mamma frågade var; kommer du kunna spara dom där pengarna nu då tills du bestämmer dig, eller nej det kommer du inte men struntsamma då. Så jag antar att det blir nya pengar vid det tillfället om det nu dyker upp innan det blir alltför kallt vilket jag redan tycker att det är om fossingarna.. Aja.

Sen är det det där med älskling present, suck. Han är så himla tråkig och vill bara ha pengar pengar pengar, iofs kan jag ju förstå det för jag tror jag sa likadant när jag fyllde. Men jag vill ju inte bara ge pengar sådär det är bara tråkigt ju. Men mamma har kommit på en jättebra idé med hur dom ska göra, så jag ska vara med på en halva där med och sen försöka bestämma mig för vilket jag ska köpa så är det klart sen? Bra jobbat Elin. Och förhoppningsvis får jag en mycket nöjd pojkvän på sin 18års dag, senis ;)

Praktiken (eller apu'n som det är) gick bara bra idag också. Jag fick en fin liten skylt att sätta på mig också eftersom folket frågar mig om allt och tar för givet att jag har svar på allt annars, mycket skönt med den. Då kunde jag bara peka på den när någon frågade något som jag inte hade en aning om, moahaha. Annars så gick det väl bra, stog i kassan en del idag, men jag trivs bättre med maskinerna. Digitala mini labbet är superkul nu och jag har insett vilken makt jag har med andras bilder, jag får avgöra om dom ska mörkas elr ljusas upp, så coolt. Elr inte. Men det är roligt och klurigt. Men bra resultat blir det! Imorgon är Milad tillbaka från Libanon, då får jag kanske jobba med honom för första gången, scary! Han är ju endå chefen, men han verkar supersnäll så det blir nog bra. Och så hoppas jag på 17 istället för 18, hoppas bara!

Tunnbrödrulle till middag vart det, mums. Efter den gick jag ut till mitt lilla hus och satte mig HÄR. Inget ovanligt alltså. Nej fy vilket liv jag lever alltså, skärpning! Nu kommer älskling hit strax också, myyys<3 Skulle åkt till honom men jag slutar ju senare än honom nu för tiden så han kommer hit istället och sover med mig inatt, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback