Ännu en helg

Långhelg för mig eftersom jag endast varit på praktiken 2 dagar den här veckan, men jag klagar inte. Jag har pratat med mamma nu också om min handledare och hon tycker jag ska försöka få ny plats, men vi får se hur jag gör. Kanske lika bra att stå ut till jul?

Idag när jag vaknade av att mamma ringde ut till mig för att fråga om jag var vaken, nödvändigt, så hoppa jag in i duschen och fixa ordning mig, packa o sådär. Sen satte jag mig på bussen för att åka till älskling. När jag kom hit plocka jag ordning lite i rummen så man kan vara i dom båda utan att det är massa stök, sen tog jag en smörgås och bänka mig framför teven. När älskling kom hem prata vi lite om kvällen o sen bänka han sig också framför teven, haha.

Vi har inte kommit fram till så mycket, vi ska iaf bara vara hemma. Det är bäst för mig eftersom jag har kursen både imorgon & på söndag. Och han var mest sugen på en lugn hemmakväll. Vi vet dock inte om den ska spenderas här eller hos Camilla & Micke? Jobbigt val, haha.

Jag måste åka 7.28 imorgon härifrån :O Fyyyfan säger jag bara. Då är vi framme i idrottens hus runt nio tror jag så därför kan vi inte ta en senare heller för då blir vi försenade, och med tanke på hur bra vi hittar tillsammans jag & Johanni är det bättre att vara ute i god tid :p

Efter den långa kursdagen imorgon ska jag åka direkt till visätra o kolla älsklings match, sen blir det en till lugn hemmakväll och sen upp tidigt på söndag igen, blä. Men det är en bra utbildning så det får jag lov att klara av, bra merit och pengar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback