Barngympa

Då är det snart dags, fast vi inte ens kommit halvvägs på utbildningsfronten så ska jag & Johanna ta över en grupp redan i januari. Spännande! Vi kommer vara med den gruppen nu fram tills jul då det är avslutning och deras ledare slutar. Får pröjs för dom här gångerna också då vi ska vara närvarande för att se och lära elr vad man ska säga, så barnen lär känna oss och så vi lär känna dom och får lite idéer om hur vi kan ha våra pass sen, det är najs :) Har skickat in beställningen av våra ledartröjor nu också, hihi. Det blev t-shirt varianten för jag tyckte den var lämpligast när vi har småttingarna, sen om den nu skulle vara ful och så så får vi väl ändra oss eftersom det är mami som är sektionsansvarig så borde det ju inte vara några problem ;D Men men, kul ska det iaf bli och första utbildningen är på lördag/söndag. Och sen på måndag ska vi vara med den här gruppen första gången på riktigt också.

Tanken var ju att vi skulle vara där klockan sex idag när passet börja men eftersom min kära vän Johanna var så bombsäker på vilken buss vi skulle ta och mot vilket håll så slutade det med, att jag kom på efter en bra bit att det inte alls var rätt håll och vi fick plinga fort som fan och kliva av mitt i ingenstans och sedan vänta på tillbakabussen för att komma rätt, efter 45 minuter. BRA JOBBAT JOHANNI! Kom iaf fram tillslut sisådär tio i sju, men bättre sent än aldrig ;) Haha. Hanna bara skratta åt oss och hon var supertrevlig så det var bara positivt! En jobbig unge fanns det iofs men det ska nog gå bra ;) 

Praktiken idag då, den var precis som annars. Förutom att det var hur många rullar som helst imorse :O Men jag är så snabb & flitig som Gittan säger så dom försvann ju redan vid tolvtiden, då var det bara framkalla bilderna och sedan var jag klar med det som verkade så mkt.. Kul.. Då kom det in en hel bunt med kunder på samma gång så jag hjälpte till så gott jag kunde för att undanlätta för Gittan också. Vid halv fem fick jag röra på mig, skönt. Mötte upp Johanna i huddinge centrum, käkade donken och åkte sedan till visättra. Det var iaf meningen och vi kom ju dit också efter en timmes åkande, HAHAHA.

Nu ska jag försöka varva ner lite, är supertaggad inför det här med barngympan nu och vill starta vår egna grupp på direkten men det går ju inte så snabbt. Så det är as kul att hon ska sluta så vi får ta över så snart även om det är lite scary och nervöst, men vi kommer klara det:)

22.00 är det prison break som gäller och sen sova, skön kväll elr? Haha. Älskling har som vanligt sin hockey idag så inget mys idag inte, tyvärr. Men imorgon är det hockeyledigt så då tas det igen:) På tal om hockeyn så vann dom ju med hela 7-3 igår, skit bra! Efter hockeyn åkte vi hem till älskling o hade farsdag-mys med Marie & Hasse:) Sen gick jag upp för att sova eftersom jag var supertrött, men jag hann inte så långt innan älskling också kom, massamyyys.

Kommentarer
Postat av: johanna

sluta skyll allt på mig din korv :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback