Barngympaledare

Igår när jag vaknade av klockan tog jag beslutet att nej nu får praktiken vara över för min del, på det här stället. Jag vaknar alltid med en stor klump i magen och väl där är jag på min "vakt" hela tiden för jag är så otrygg. Så tänker jag inte ha det! Jag sjukanmälde mig igår och idag för att slippa den och hinna prata med Dan om det och tala om för honom att jag går inte dit igen så är det bara! Han får säga vad han vill..

Jag åkte hemifrån älskling vid tolvtiden för att åka hemåt. Väl hemma funkade inte min dator som den skulle? Knas. Jag som är så jävla ohigh på datorer kan ju heller inte fixa den, suck. Men får hoppas att någon annan kan fixa det snarast möjligt.

Åkte hemifrån mig efter en skön dusch och ombyte ner till centrum där jag skulle möta Johanni! Innan det var dags för mig att möta henne gick jag runt o kolla lite på allt möjligt, snart dags för Tildas 1 års present så jag kolla på lite smått. Älskling måste ju vara med när vi ska handla eftersom det är från oss båda. Sen mötte jag upp Johanni för att åka till huddinge, mötte också Micke & Tilda som skulle till mamma Camilla;) Johanni och jag gick runt lite i centrumet och kolla på allting, hur mkt fint som helst, suck! Käkade på donken också, så grejtans gott! Jag provade iaf klänningen jag vill ha, den passade hur bra som helst så jag hängde undan den:) Sen gick vi mot bussen för att åka till barngympan i visätra!

Ungarna var lite "off" till en början dom ville lixom inte riktigt att vi skulle prata med dom utan dom höll sig till Hanna & pappan som hjälper till. Men efter att jag o Johanna varit med på allt under timmen så vart dom helt annorlunda, dom typ avgudar oss? Haha, så jävla söta ungar! Hur kul som helst, fast det kommer bli så himla mkt roligare när vi får ha gruppen för oss själva och bestämma allt själva istället:) Men kul var det iaf och skönt att dom redan typ accepterar oss.

Direkt till ishuset ifrån barngympan. Mami & papi hämtade oss, vi släppte av Johanni i tullinge och körde raka vägen till ishuset! Missade 7 minuter och 1 av botkyrkas mål! Ackack, det gjorde då ingenting eftersom dom gjorde 8 till sen, haha. Vinst med 9-2 vart det, grattis! Jag lekte/myste med Tilda hela matchen och råkade missa älsklings mål, oops. Men det blir ju flera så spelar inte så stor roll tycker jag.

Hem till älskling efter matchen, där Mickan & Rickie väntade. Rickie fick äntligen tillbaka sin efterlängtade keps! Haha, hur länge sen som helst du glömt den hos mig ju. Hur som, en pratstund blev det innan jag o älskling sprang in o bänka oss i soffan framför prison break! Myys. Sen var det sussa som gällde.

Nu sitter jag här, ska snart ner till skolan och prata med Dan, jag ser inte fram emot det. Sen ska jag träffa Emmi en stund också innan jag åker hem igen. Senare ska jag möta älskling så ska vi till huddinge o hämta min klänning och han ska pröva klockan! :) Sen blir det hem till mig o sova, myyys<3


- GRATTIS SOFFI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback