Firerier

Det firas och firas, igår var det Soffi! Jag o Johanna köpte present fixade den och åkte dit. Mycket trevligt med alla tjejor man inte träffat på huuuur länge sen som helst :) När dom sen skulle in till krogen tog jag o Emmi tåget mot tumba istället.. Jag mötte älskling i centrum o vi åkte upp till mig. Myyyyyys<3

På förmiddagen var jag på ikea också, trevligt. Marie shoppade lite krimskrams till älsklings bar som han ska få i present :) Tilda & Hasse var med också. Efter ikea shopping åkte vi till maxi för att handla all mat till kalaset på söndag, shiises vad mkt! Jag var mest med Tilda och matade henne med banan, kladdigt! Men sötare unge finns ju inte. Gulllllllllunge! Sen hjälpe jag till o slå in presenterna också:)

TILLÄGG; när jag o Johanni var i centrum igår så skulle vi ju käka och roligt/trevligt som det var jobbade Tvärn på bistron:) Rabatttttt elr vad kan man säga? Hihihi, tackartackar Tvärnis! Sen så skulle ju idol vara där också så det var smockat med folk överallt, elr folk o folk, småflickor som skrek o grät, how cute? NEJ. Men Danny är bara OTROLIGT bra alltså :)

Idag då, vaknade vi elva tack vare att älskling ställt klockan, till vilken anledning? Aja, jag kilade upp duktig som jag är och hoppa in i duschen direkt. Skönt! Ska åka willys med mami & papi innan älsklings match idag. Köpa lite tillbehör till hans lilla korg han ska få kuvertet i, och leksaksbilen;) Jag har redan slagit in klockan nu! Så imorgon när jag vaknar tar jag en prommis bort till blomsteraffären och köper rosor så är jag helt klar sen, härligt. Efter matchen ikväll blir det hem till älskling, käka middag och börja driiickaa! Vid sju tror jag det var, kommer grabbarna. Sen vid elva/halv tolv bär det in mot krogen:) Ser fram emot det!

Hoppas att det blir en toppenkväll då för älsklings skull, 18 fyller man ju bara 1 gång som sagt;D Trots att läppen är jackad och han knappt kan äta/dricka så får vi hoppas han har kul! Och spelar med galler nu?! Jag kan ju drömma vidare..

Nej nu ska jag börja packa ner allt som ska med till my love todayyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback