Fredag

idag är det fredag igen, sista dagen på lovet också. och jag har spenderat hela lovet i skåne nästan, hur underbart är inte det? jag är supernöjd verkligen. bästa lovet kanske? joo det har varit perfekt.

idag då, precis ätit frukost. camilla & tilda kom just precis innanför dörren också, kul:) älskling ska byta däcken åt hans mormor sen så då stannar jag nog hemma istället för jag orkar inte sitta där o titta, kallt. sen ikväll blir det förmodligen mys med camilla & micke också, länge sen nu. idol och hey baberiba på tvn också som man måste se? jadå.

imorgon är det hockey, dom möter visby. spännande. sen efter den hoppas jag på partyy, annars blir det förmodligen mys med johanni bara, länge sen det med faktiskt. en myshelg blir det iaf och bara ta det lugnt.

nu ska jag ringa min praktikplats o kolla om dom kommer ihåg mig? haha, hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback