GRATTIS ÄLSKLING!!!

Gårdagen blev riktigt lyckad!! Först matchvinst som kändes riktigt skönt eftersom det betyder topp i serien! Älskling var förnuftig o hade galler igår efter läppskadan, duktigt! Men det var väl bara då antar jag :p Efter matchen körde mami o papi mig till älskling så jag slapp vänta och kunde börja fixa lite där.

Vid sju började grabbarna komma:) Det vart typ 7 stycken. En riktigt bra förfestkväll var det faktiskt, alla var super på G! Vid elva tog  vi bussen till centrum för att röra oss mot krogen, 360! Mötte upp Sofie i tumba som skulle hänga med, kuuuul:) På tåget satt också ytterligare 8 personer från hockeyn och deras kompisar. Väl framme vid krogen var det låååång kö, vi hoppa ur och sprang över till donken, alla var typ hungriga? Haha. Sen sprang vi tillbaka o hoppa in hos Kjelle o alla igen, skönt:) Sen när vi väl kom in var det super mycket folk, men bara kul! Skit bra ställe med väldans bra musik och skönt folk. En superbra kväll kan jag bara säga, den bästa på väldigt länge!

Vid två gick jag, älskling, Tomi & Öhman mot garderoben för att slippa massa kö, men det var det ju iaf så. Hur som helst så stannade dom andra kvar, hoppas ni hade kul;) Vi gick mot bussen förbi 7even eleven också! Nattkäk är fan det bästa. Hemma runt fyra, FYYYFAN! Nattbuss är det segaste som finns.

Jag vaknade runt elva idag, då tyckte jag att jag kunde gå ner o hjälpa Marie med förberedelserna. Sen tog jag en prommis o köpte blommorna till mitt hjärta också. Nu har jag gjort mig i ordning så jag bara kan hjälpa till nu! Vid tre börjar släkten komma till älskling så det blir väl fullt hus hela denna dag antar jag, ikväll sovs det här igen, loveit. Ska plugga lite teori med älskling också när det är tomt.

GRATTIS till dig älskling, du är världens bästa! Jag hade den bästa utekvällen jag haft igår, du var helt jävla underbar och så otroligt mysig. Jag kommer leva på det här länge<33 Längtar redan tills nästa krogbesök med dig, det var bara så himla bra! JAG ÄLSKAR DIG ANDREAS, ggraaattis!!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw, vad kul :D hoppas ni har det lika mys idag:)

2006-11-26 @ 14:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback