Helgen

Fredag; Camilla & Tilda dök upp här hemma hos älskling på förmiddagen. Sen körde Camilla älskling till Ann där han skulle byta Gittans däck. Jag åkte med Camilla ner till centrum där hon skulle handla lite och så blev det en fika innan Micke slutat jobba. Myys. Sen åkte jag med hem till bremora för att passa lillsnuttan lite granna medans C & M skulle rensa lite. Efter det var det hem till kassmyra för att äta middag med familjen Johansson;) Och sedan vidare till ishuset/idrottshuset, Marie skulle kolla kafeterian och älskling hade glömt mina papper för praktiken så vi skulle hämta dom. Vilket häfte :O Aja, blir nog bra. Sen åkte vi vidare för att hyra film o köpa godis som vi skulle ha med till C & M där vi skulle kolla film:) Vegas Baby och en massa godis blev det. Jag kan inte uttrycka mig om filmen eftersom jag sov mig igenom nästan hela, bra jobbar Elin!

Lördag; Vaknade upp hos älskling vid elvatiden, då var det bara upp o äta. Sen var det match:) Mötte upp Johanna i centrum så vandrade vi till ishuset, tyvärr var matchen bara skit så jag ska väl inte säga så mkt om den, mer än att farfar var där och kikade också;) Hihi. Efter matchen åkte jag hem med mami & papi, städade lite ute hos mig och gick sen in när middagen var klar. Efter maten blev det fixxtajm, sen vid sju kom älskling & Tomi. Vi snacka lite och drack lite gott innan vi åkte till centrum för att möta Öhman & Erik. En snabbis till segersjö vart det innan vi beslöt oss för att åka till Tullinge. -Tråkig fest var det där så då vart jag bara på bajshumör och frös så jag ville hem till sängen. Älskling följde med, mys.

Söndag; Vaknade upp vid elva igen. Låg kvar i sängen o bara mööös. Sen hjälpte älskling pappa att byta däck på bilen medans jag packade ihop lite grejer för idag. Vid halv två körde pappa oss till Gittan som fyllde 65:) Mysigt firande var det. Efter firandet åkte vi ner till ishuset för att kolla hur det gick för A-laget. Sen kom Camilla & Micke o plocka upp mig o älskling så följde vi med hem o kolla film igen:) Mysmys.

Idag; Är hos älskling nu, precis blivit klar och ska kila till bussen. Skriver efter praktiken, första dagen idag, spännande. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback