hemma igen,

ja nu var man tillbaka i sitt eget igen då, skönt. men ändå så trivs jag otroligt bra nere i skåne faktiskt, det är så himla mkt mysigare där än vad det är här hemma på något vis. jag skulle inte alls ha något emot att flytta dit :/ inte nu då kanske med tanke på skolan och sådär, men sen skulle jag inte tveka alls. förutom att jag har min älskling här, men annars så hade jag inte tvekat en enda sekund.

jag har haft otroligt mysiga dagar hos syster, helt underbart har det varit. gått på massa promenader med aicha tillsammans med älskling och sedan bara legat o myst framför braskaminen och njutit av att vara hos min älskade syster. tisdagen var bland det bästa, att få träffa moster & kusinerna igen efter så himla lång tid. jag förstår inte varför vi lät det gå så lång tid och varför vi inte haft kontakten? dom är helt underbara. jag stortrivdes på direkten i deras sällskap och av att se hur lika mamma o britt-inger är var så himla roligt, och se hur stor pontus blivit, man kan ju inte tro att han är ett år yngre än mig faktiskt, haha. och sen celie, skaffat familj och gift sig! jag hade ingen aning om det, det är så kul att ha träffats igen:)

sen igår åkte ju jag och älskling till danmark:) tyvärr var ju vädret inte det bästa men det var supermys iaf. vi tog tåget från tyringe till helsingborg och letade oss fram till båtterminalen där vi köpte biljett och sedan fick vänta i 20 minuter på båten eftersom vi precis missat en :p båten var som en mini viking line, jättemysig. vi kollade in alla priser på allt och sen satte vi oss o fikade medans vi åkte över till helsingör:)

det var inte lite storm i helsingör, uusch! men vi gick runt i lilla staden där och kollade i lite affärer, nästan inga alls om jag ska vara ärlig, haha. vi var så lata och irreterade på vädret så vi gick direkt för att göra det vi skulle, köpa drickat! jööösses vad mkt dricka det fanns, och till så bra priser:) blev två vinare & en romflaska:) myyyms. älskling köpte en smirnoff och sen på båten en guld- absolut vodka, skit fin. vi var borta i 4a timmar totalt, tågresan tog en timme och båten 20 minuter, så det var en timme vi spenderade i danmark då. haha, men mysigt var det och höjdpunkt helt klart! det blir av igen kan jag lova.

nu har vi precis kommit hem ungefär. ska snart duscha och sen bara packa upp o vila. ska hem till älskling ikväll efter hans träning nämligen, hiihi. sen får vi hoppas att något kul händer i helgen då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback