Klart

Japp, igår åkte jag ner till skolan och pratade med Dan, han förstod mig helt och hållet. Han ville inte ens att jag skulle gå tillbaka till praktiken för att hämta mina papper ens. Bara om jag inte går in i butiken där Milad är. Aja vi får se hur jag gör, jag måste iaf tala om att jag slutar där nu! Imorgon förmodligen?

Efter att jag pratat med honom gick jag & åt lunch med Emmi & Irre, träffade födelsedagsbarnet också:) Fisk blev det till lunch, helt okej. Sen gick jag upp till grafisk med Emmi och satt där en stund innan jag åkte hem.

Vid tre åkte jag till mammas jobb o hälsa på barnen lite, innan jag skulle möta älskling i centrum. Innan jag träffade honom gick jag och hämtade ut min jacka som kommit. Det var inte den jag beställde?! Men den var superfin iaf så jag behåller den;) Undrar om jag kommer frysa ihjäl i den på lördag när det är krogendags? Tur att man har älskling med sig då isf, hihi.

Hasse plockade upp oss i centrum, skönt var det med tanke på äckelvädret. Hem till älskling där han bytte om och packa ner lite grejer sen raka vägen till bussen för att åka till huddinge. Hämtade klänningen och jag passade då på att köpa ett linne också, tubis:) Sen köpte jag lilla "portponnäväskan" som ska bli min krogenkompis;) Älskling tyckte inte om den så mkt men det sket jag i, den behövdes. Sen fick han prova klocka och besämma vilken, så köpte jag den också. Men han får inte den förrän på söndag iaf så! Han var iaf jätteglad för den, så himla söt! Och idag ska mamma fixa andra halvan, och på söndag får jag köpa blommorna så dom inte vissnar;)

Mötte Marie på hennes jobb, fikade lite sen åkte vi hem. Nu har vi suttit och pratat och nu ska jag väl ner o lägga mig bredvid henne på soffan o kolla tv, skönt. Sen ska jag förmodligen hem till Micke & Camilla och fota prinsessan lite granna:) Och ikväll efter älsklings träning blir det nog mer teoriövning. Sen sova<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback