Kurs

Då är kursen äntligen avklarad:) Det har varit två roliga och knasiga dagar faktiskt, nya människor och massa nytt man fått lära sig + testa och så. Det jobbiga har varit att ta sig upp när det är helg och sen vissa personer i gruppen som ALDRIG kunde hålla käften! Jag & Johanni vart lite smått irreterade och det råkade tillochmed glippa ur ett ord ur min mun som jag inte alls tänkte på, men vad ska jag säga da? Usch så jobbig man kan vara! Men som sagt så är den avklarad nu. Baskursen var det, fortsättningskurs kommer senare för just Barngympaledare eller aerobic, nordic walk, vattengympa, aquabike osv.. Det finns alltså en del att välja mellan:) Men först o främst är det barngympan som gäller för mig & Johanni.

Mitt huvud kommer typ sprängas snart känns det som:/ Massa prat hela tiden har fått mig att få världens huvudvärk, blä. Och sedan sitta 21 stycken i ett "litet" klassrum och bara prata/lyssna från halv ett till fyra blev ju inte precis bra för mig och mitt huvud, inte för någon iofs :p Aja färdig-klagat för mig!

Gårdagen då; kurs hela dagen som jag sagt. Åkte direkt till flempan där mami & papi plocka upp mig så var det direkt till visätrahallen där älskling skulle spela match! Kom när det gått 7 minuter tror jag, så det var inte så värst farligt, förutom att botkyrka redan låg under med 1-0. Matchen var nog den mest spännande hittills, fyyyyyy! Inte nog med att jag var så himla nervös så skulle Tilda vara hos mig också så jag var tvungen att tänka mig för också, ackack. Men det gick bra! Botkyrka tog ledningen typ efter 15 i sista perioden, underbart! Vann sedan med 5-3, brabrabra! En glad pojkvän fick jag alltså spendera resten av lördagskvällen med sen, som dessutom var våran 9 månaders dag, myyys<3 Vi åt middag med mami & papi hemma och sedan kolla vi sing a long innan vi gick ut till mig.

Nu sitter jag här, precis kommit hem nästan! Har världens ångest inför imorgon, om jag ska gå eller inte? Det känns som att jag måste gå men jag vill inte. Troligen så går jag och tar ledigt några/någon dag/ar i veckan då jag kan prata med Dan om allt och sedan förhoppningsvis sluta praktiken och söka ny medans jag är i skolan? Vi får se hur det blir. Men jag vill inte vara kvar med Milad iaf, äckel!

Ska packa lite nu sen ska jag möta älskling efter hans träning, promenera lite och sen hem till honom & myyyysa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback