Ledigt

Igår var det praktik som vanligt, lika roligt som vanligt? Det var nästan helt tomt på grejer att göra för min del så dagen gick väldans segt. Som tur var så kom det rätt mkt kunder så jag fick hjälpa till en del i kassan, så gott jag kunde dvs. Sen kom en fuji-säljare som visade och berättade lite om sina kameror, det var väldigt intressant! Jag lyssnade och disskuterade massor med honom och testfotade lite också:) Vid tre gick jag till posten och posta lite grejer och sen direkt till bussen för att åka hem, SKÖNT!

När jag kom till älskling så var Tilda där igen, söting. Det vart våfflor till middag, supergott. Efter middagen åkte jag o älskling med hem till C & M. En härlig umgås-kväll vart det som vanligt och efter fula betty tog vi för ovanlighetens skull bussen hem till älskling igen. Där vart det upp i sängen och plugga teori, jag hjälpte älskling genom att läsa frågorna, duktigt!

Idag har jag haft ledigt, UNDERBART! Fast iofs blev det inte speciellt sovmorgon eftersom jag hade tid klockan 10 hos barnmorskan imorse. Som tur var körde Camilla mig och följde med, skönt. Efter det åkte vi förbi mig så jag kunde hämta kameran som jag skulle lämna tillbaka till skolan och sen ner till centrum. Där blev det donkenmat med Micke också som hade lunch. När vi ätit klart gick jag o Tilda till lekhörnan dom har där, riktigt kul;) Sen tog vi en prommis till skolan så jag kunde lämna kameran och sen var det mössprövning som gällde, coolt:) Så nu är mössan beställt, 885 kronor. Fyy vad dyrt, men som mamma sa; jag tar ju bara studenten en gång så det får kosta! Sen får man ju champagneglas, penna, hotpants & hoodtröja för det också, riktigt najs! 

Efter mössprövningen gick jag upp till Marie där Camilla & Tilda väntat på mig. Lite fika och sen gick vi mot bussen för att åka hemåt. Jag gick med Marie hem direkt eftersom älskling ändå var på väg hem. Middag och tevemys - jag somnade! Men det var bara skönt.

Kvällen kommer bli ensam! Älskling har träning, Marie ska på teater och Hasse jobbar till 23. Så det är bara jag och huset här ikväll tills Marie kommer tillbaka, scary! Nejdå det ska bli skönt. Sen kommer älskling o då blir det mys i säng för att sova, det är absolut bäst att få sova med dig hjärtat<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback