Lördagsdags

Jag kan ju bara säga att så mycket som jag längtat till helg har jag nog inte gjort på hur länge som helst.. Det är så otroligt skönt med helg, ååh vad glad jag är. Första apu veckan är avklarad också, då återstår bara 13 till då. UUUUSCH!! Jag vill hellre vara i skolan och vara med den bästa klassen varje dag. Suck.

Praktikdagen igår gick bra, Zeki kom iaf så det var superlugnt. Jag var tröttare än tröttast och det blev inte bättre när det inte fanns ett skit att göra efter 12, tråkigt som bara den. Men vid tre satte jag mig på bussen och åkte hem till älskling, myyys. Vi gjorde inte speciellt mycket och sen när han åkte på träning följde jag med Camilla & Micke till robbans och köpte mat, medans vi vänta på pizzorna hyrde vi film o köpte godis:) Sen åkte vi hem till dom och käka & kolla filmen Mina, Dina & Våra elr något sånt hette den, bra var den iaf. Tilda röjde runt överallt medans vi satt fastklistrade framför teven, ajsing. Sen kom älskling efter sin träning o käka lite pizza och så kolla vi resten av idol. ÄNTLIGEN åkte äckel-Cissi ut:D Efter det var jag o älskling väldigt trötta så Micke körde hem oss till mig, skönt. Kolla lite på nån film på tv sen somnade jag.

Vaknade en gång inatt av att älskling väckte mig och sa - hanvarsåbadejavikandujablablabla (?) Något sånt var det, och ja förstog lika lite som jag antar att ni gör. Haha, så jäkla söt älskling:) Han skyllde på att jag hade snackat i sömnen inatt med, bra ursäkt. Men jag sa något som har en mening iaf. Hihi.

Nu ska jag snart till centrum med mamma, kolla runt lite bara och sen köpa lite mat. Ska nämligen äta tacos ikväll. Papi har åkt till landet med gubbpolarna så jag o älskling ska göra mami sällis till middagen:) Sen bär det vidare hem till älskling och sen till Cami, paartyyy;)

På lördag & söndag (nästa vecka) är jag & Johanni på utbildning hela dagarna, har fått papprena nu med, shit vad mkt vi ska göra under dom två dagarna, scary! Massa människor ska vara med också och alla är typ från tyresö förutom vi två, haha. Sen ska vi ta över en barngympagrupp i visätra innan vi startar en här. Men det ska nog gå bra. Får träna gratis på korpens alla pass också, GREAT! Så ingen mer innebandy ser det ut som, men jag ska nog överleva när jag har Johanni att träna med, perfa.

Och Sarah ska börja vara här efter jul också, hoppas hon sover bra och är lätt att ta hand om. 500 mer i månaden för mig blir det och det är aldrig fel.

Nej nu ska jag kila in och hämta mamsen o sen åka ner till tumba, ciaoo!


BTW, jag beställde 3 snöbollsljus på ljuspartyt:) Hihi, lite julstämning ska jag ju ha här ute hos mig och dom är perfekta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback