Ont

Jag har ont i örat:( Fan, det är så jävla illa att ha det, jag hatar det! Jag bestämde mig redan igår för att jag inte ville till apu'n idag så jag tänkte ta ledigt. Så imorse när jag vakna så hade jag världens öronvärk:( Jag hoppades att det bara var tillfälligt och att det skulle försvinna men jag har fortfarande lika jävla ont nu.

Blir hemma imorgon också, förmodligen doktorbesök om öronvärken inte försvunnit.

Jag kanske håller på att bli sjuk da? Mamma har ju halsfluss igen, så det är väl inte omöjligt att jag är smittad? Så fort jag får det minsta halsont sätter det sig i mina öron på direkten, skit. Men vi får väl se. Jag hoppas verkligen inte jag har fått öroninflammation iaf. Inte halsfluss heller för den delen.

Hur som.. Jag sitter ute hos mig nu. Hasse körde hem mig när han & Tilda skulle hämta Marie så jag slapp ta bussen hem, snällt! Jag har vilat enda sen jag kom hem men utan resultat - fortfarande ONT!

Nu ska jag väl snart pallra mig till bussen och åka ner till centrum för att köpa lite gottigrejer åt mami & mig. Ska tajma älskling tänkte jag så får vi se om vi åker direkt hit igen eller till honom. Sen har han träning då ska jag bara ta det lugnt o hoppas på att öronvärken försvinner tills han kommer hem igen, ska hjälpa honom att plugga till sitt prov också har jag lovat. Efter träningen kommer han hit o sover<33


Kommentarer
Postat av: pebbels

USCH, hata öronvärk!!

2006-11-16 @ 14:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback