Oops

Jag har så himla mycket jag vill få ur mig hela tiden, jag som till en början inte ens trodde jag skulle använda mig av bloggen så ofta, joo tjenaa! Jag skriver nog i princip varje dag om min händelserika dag jag haft, in i minsta detalj för det mesta också. Haha, men vaddå en blogg är ju till för att användas.

Hur som helst, igår var det ju barngympa som vanligt! Barnen är verkligen så himla mysiga. Man blir verkligen glad av att komma dit och när man går därifrån har man så mycket att berätta och le åt. Igår var ju faktiskt bara andra gången jag och Johanna var med "på riktigt". Hanna (hon som har gruppen) var tvungen att gå ut till föräldrarna och prata om julavslutningen så jag skulle ropa upp, ungarna var faktiskt imonerande duktiga! Även om alla svara på alla namn, haha. Sött! När jag sen frågade om dom kom ihåg vad vi hette skrek alla - neeej! Men jag visste nästan att dom bara sa så för att, för Ahmon svarade faktiskt; JohannameElin, haha så söt! Våra namn ekade då och alla skrek samtidigt; Johanna & Elin. :)

Vi fick också hålla i uppvärmingen, dom tyckte det var skitkul! "Litenbåt" ska vi iaf inte ha när det är dags att ta över gruppen helt, NEJ! Vi ska ha helt annorlunda :) Sen var det dags för musikstopp, då man ska hitta på vad dom ska göra när man stannar musiken typ som stå på ett ben och så.. Det var också roligt!

Vissa är otroligt söta medans vissa bara är jobbiga/irreterande, men så är det ju alltid i en grupp. Hur som helst så är det skiiiitkul med barngympan och ännu roligare blir det när vi tar över :D I januari händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback