Sjukling?

Jag har världens mest jobbiga huvudvärk och känner mig jättevarm och hängig, fyyy. Ställde klockan på halv åtta imorse endast för att ringa o väcka älskling, snällare finns nog inte! Hur som helst, båda typ halvsov i telen tills vi la på då somnade jag på riktigt och sov vidare till tio, skönt.

Skön dusch, rätt kallt, men det var himlans skönt. Sen plocka jag i ordning lite med allt skit jag har här ute, usch vad jag har mycket skräpsaker som jag aldrig ens har använt mig av på något vis, onödigt.

Halv ett kom älskling hit då låg vi bara o möööös till teven och pratade en himla massa, superskönt! Det är verkligen viktigt att kunna prata och känna att man lyssnar när det gäller pojk/flickvän. Det är du bäst på älskling, du har verkligen hjälpt mig genom mycket under dom här månaderna, helt underbart.

Vid kvart i två kom Camilla hit med Tildisen, vi skulle vara barnvakt:) Busa massor och passa på att mysa när hon var så trött som hon var. Eftersom hon var trött gick vi en prommis till badet och tillbaka, men neeej Tilda ville minsann inte sova då! Camilla tyckte vi borde förstått det själva eftersom hon fick vara med oss så försöker vi få henne att sova, men vi ville ju bara vara snälla mot snuttan ;D Hehe. Hur som helst så kom vi tillbaka hit och lekte mera men Tilda var verkligen trött så vi bestämde oss för att få henne att somna, jag la mig med henne i sängen. Hon skrek och skrek, fast hon var trött. Usch vad jag avskyr när hon gråter det är så jobbigt. Men hon somnade i min famn till imse vimse spindel som jag upprepade en 15 ggr ungefär? Älskling viska - fortsätt fortsätt. Och det gjorde jag :p Haha, men hon somnade ju! Ena handen pilla hon mitt öra med och andra höll hon mitt finger med och det var supervarmt att ligga så. Fast ändå himla mysigt. Älskling la sig bakom mig och höll om både mig o Tilda - mysigast<33

Aja vi fick henne att sova;D Camilla kom nästan precis när Tilda somnat och hon tyckte att vi varit jätteduktiga som fått henne att sova eftersom hon är så svårsövd, men vi är bra vi;) Nu har Tilda åkt hem iaf och älskling med, tomt! Men han kommer tillbaka senare igen efter han träffat sin farfar en stund, mys.

Imorgon ska Camilla följa med mig till praktikplatsen så jag kan hämta mina papper, skönt. Sen blir det antingen skolan eller hem, beror på hur jag mår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback