Sjukskrivning?

Jag är sjukanmäld idag iaf. Jag har fått något sovproblem som innebär att jag typ kan vara hur trött som helst men så fort jag lägger mig i sängen får jag någon konstig känsla i kroppen och kan inte somna. Det är inte kul för fem öre och jag mår bara dåligt av det. Jag har hört att man kan ha vissa perioder då man har svårt att sova men min började just efter "det" på praktiken.. Det kan alltså handla om stress för min del, att jag har för mycket tankar inom mig och mår dåligt utan att jag vill visa någon, aja vi får se hur det går nu fram över. Blir det inga förbättringar blir det doktorn och sjukskrivning. 

Inatt var det värst.. Jag somnade först när jag låg halvt på älskling och tröck min mun emot hans ansikte och han höll om mig med båda armarna hårt och våra ben kringlade runt varann, hur sjukt är inte det? När vi hamnat så så kände jag lixom hur magen började lugna sig :/ 

Men inte nog om det, jag vaknar hur jävla många ggr som helst under natten också och kan då heller knappt somna om igen och det är inte alls kul. Sen när älsklings klocka ringer o han går upp så går det inte bättre att somna om heller, jag kan liga vaken minst en timme efter att han gått och inte kunna sova.

Nej nu får det vara nog om det, ska iaf kollas upp och så får vi se!

Älsklings födelsedag då; den var himlans mysig och trevlig! Han vart jättenöjd med alla presenter och med besöken från släkten och andra. Det var mindre kul att grabbarna snaggade honom, fyfan vad fult! Kul att han ska se ut så en längre tid nu innan håret växer ut igen.. Och ännu roligare om han nu får körkort och behöva se så jävlig ut på det som man ska ha i typ 10 år? USCH. Och jag är säker på att jag inte kommer vänja mig vid att han har snaggat, fast han tänker aldrig göra om det iaf:) Efter att alla rört sig hemåt tog vi bussen till Camilla & Micke för att bara prata + att Micke fick fixa till älsklings fula huvud eftersom det var väldigt slarvigt och fult. Men det blev inte finare för det:p Haha JA jag är emot snaggat på MIN POJKVÄNS huvud! Visst han ser alltid bra ut men han ser fan så mkt bättre ut i sitt spretiga hår.

Idag blir det middag med älskling på benevento och sen ska jag åka direkt till barngympan där ifrån, mys. Sen efter den blir det hem och hoppas på att Tomas kan hjälpa mig med min dator så jag får ordning på den. Sen Anna Pihl och Prison Break innan sängtime.

Imorgon blir det mys med älskling all day and all night! Bättre blir det inte<3333

Kommentarer
Postat av: emmi

men gumman. ta genast tag i det där!

2006-11-27 @ 10:34:29
Postat av: e

mjo jag måste göra det, inte kul alls.

2006-11-27 @ 19:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback