Söndag

Helgen är över, lika fort som den började? Usch vad sorgligt.
Iofs är jag väldigt nöjd med denna helg, jag har haft supermys.

Igår när jag & mami kom ner till centrum gick vi direkt in på h&m, vi behövde strumpor. Och strumpor blev det, även en tröja/topp och ett midjeskärp för min del. Tack mami<3 Det ska jag ha på älsklings 18års mottagning. Ska också försöka hitta någon fin klänning att ha på 18års kalaset / krogen tänkte jag. :)

Efter h&m besöket satte vi oss på spaaks och fikade, myys. Det var länge sen det bara var jag o mamsen så det var riktigt trevligt. Sen var det matshopping som gällde, älskling & jag fick varsin chokladkalender av mami också, hiiihi. Efter mathandlandet åkte vi hem och började göra ordning tacosen så det skulle vara klart när älskling kom från träningen snälla som vi är. Så när han kom innanför dörren var det bara att äta:)

Sen när vi ätit var det bara ut till mig o packa ihop lite för att springa till bussen och åka till älskling. Han bytte om och hämta lite dricka så kom Tomi också, sen åkte vi till centrum för att möta Sean och åka vidare till Camilla. Det blev lite partychill helt enkelt, riktigt trevligt var det:) Singstar och massa prat + dricka, myys. Tyvärr så var vi alla väldigt trötta vid elva redan så då kila vi till bussen o åkte hem till mig, jag o älskling alltså;) Hann se slutet på coyote ugly, det är endå det som är bäst! Sen var det sussa som gällde.

Nu har jag precis duschat, superskönt. Ska snart gå in o äta lite frukost, när älskling kollat klart på disneydags, HAHA. Sen ska vi nog hem till honom och sen är det hockeytajm:) Hoppas på vinst ikväll då.

Efter matchen blir det hem till älskling o sova, myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback