Telefonprat

Jag har spenderat min morgon med att leta upp nummer till olika butiker jag kan tänka mig praktisera eller dvs där det finns det som krävs för att jag ska få vara där.. Hittat ungefär 12 nummer, varav jag har ringt allihop. Utan resultat! Ooohh, på typ hälften tog dom inte emot och på andra halvan hade dom redan en praktikant. Förutom på två ställen, ett fick jag inget svar på och det andra ska jag ringa tillbaka på tisdag då butikschefen är tillbaka. Man kan ju alltid hoppas på att det funkar för honom, då blir det i skärholmen. Segt att åka dit men bättre än ingenting!

Jag är alltså fortfarande hos älskling. Har precis duschat också. Kanske åker med Camilla och handlar senare, vi får se. Annars ska jag nog hem en snabbis eftersom jag ska sova här ikväll igen, imorgon åker ju älskling till gotland med hockeyn och kommer inte hem förrän på söndag, tråkigt! Så det blir inget mys förrän på söndag eftermiddag/kväll igen.

Igår åkte jag, Camilla & Tilda till heron city. Var inne på media markt, kollade telefoner. Jävlar vad stort det är där. Och Tilda den lilla tjorven gick helt själv :D Jag blev jätteglad haha. Söter hon är! Sen åkte vi o hämta upp Micke när han sluta och åkte hem till dom. Så kom älskling dit också. Camilla & Micke åkte o handla lite, älskling matade Tilda och jag gjorde sallad sålänge. Sen blev det middag, kött o pommes -muums! Efter maten kolla vi på Göta Kanal, hahaa störd film det var alltså:) Sen körde Micke hem oss direkt efter den så jag hann kolla OC här hos älskling också. Sen var det sovdags, skönt.


- Jag kan inte se mig själv med någon annan, du är allt älskling<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback