Tröttsamt

Igår fick jag aldrig tillfälle att sätta mig vid datorn, vilken himlans tur:) Apu dagen var helt okej, jag klarade mig faktiskt nästan precis helt själv hela dagen. Förutom när maskinen pep för något var slut då fick jag se och lära, så nu ska jag väl kunna det också? Hur som helst så gick jag vid tretiden, då åkte jag direkt till skolan för att förlänga mitt kameralån, det gick superbra. Så ville Dan självklart veta allt om hur det var på praktiken och sådär så det blev ett himla berättande, men det gjorde ingenting. Efter skolbesöket åkte jag vidare till älskling, där var det fullt hus. Tilda hade nämligen inte åkt hem ännu så hon skulle busa med mig direkt när jag kom innanför dörren, SÅ himla söt. Vi busade och så gick hon massor, så kul:) Nu kommer det..

När Camilla & Micke kom för att hämta henne följde jag o älskling med. Jag lekte mest med Tilda medans älskling o Micke byggde en bänk och Camilla plocka lite.. Sen när det var sovdags för lillsnuttan satte vi oss o kolla på Kustbevakarna, rätt intressant? Nej men älskling ville se om hans ledare var med. Sen efter halva OC körde Micksen hem oss till älskling igen då gick jag nästan o la mig direkt när OC var slut, så pigg var jag..

Imorse fick jag vakna av att min käre snuttis till pojkvän väckte mig för att fråga när hans buss gick, det visste ju jag?! ÅÅHH, typiskt honom. Så jag gick upp klockan sju istället för att få sova 30 minuter till, ackack. Men jag älskar dig ändå hjärtat. Tilda var redan här så jag vart ju "påhoppad" nästan direkt när jag kom ner utav henne så var det bara börja leka & busa, men det är faktiskt himlans mysigt! Sen var det bara att ge sig iväg till bussen, det var inte alls kul när Tilda började gråta av att jag gick :O Hasse vart lika förvånad som jag blev. Haha men det var sött:) Och jag tycker om dig med lillsnuttan.

På apu'n var allt som vanligt, och jag klarade mig ännu bättre idag. Tur det eftersom det bara är jag och chefen imorgon så då har jag inget val utan då är det bara jag vid fotoframkallningen :/ Scary! Bara för det kommer det säkert vimla in kunder och ringa massor i telen så Milad får alldeles för mkt att göra och jag inte kan hjälpa till? Haha, synd. Men dagarna går så jävla segt på eftermiddagen, usch. För övrigt så var det första dagen jag jobbade med chefen idag, han kom nämligen tillbaka igår. Och som jag nämt tidigare så finns det ju en jättemysig ateljé i butiken så Milad (chefen) frågade mig om han fick fota lite så jag kunde få se hur han gör med bilderna sen o så, eftersom han fotar väldigt mkt annars också som bröllopspar, barn, studenter och lite modeller. Så han plåtade några bilder på mig som han sen fixade och skrev ut som jag fick ta med hem:) Kul faktiskt. Korten blev bra också;)

Nu är det snart dags för ljusparty, mamma & ljuskärringen har redan kommit. Och älskling & Hasse har åkt på hockeyn, så det är gubb/grabbfritt. Så medans dom tre "damerna" fixar ordning där nere smet jag hit upp. Vid sju kommer resten av damerna så då blir det babbelbabbel i några timmar, jag som är trött också. Men vid niotiden kommer älskling hem igen så då ska vi träna lite teori och sen ska jag krypa i säng:) Imorgon blir nog en jobbig dag på apu'n, men hoppas på att den blir problemfri iaf :p

Nej nu ska jag pallra mig neråt till ljuskärringen och dom andra, ciiaaoo ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback