8/10-06

för åtta månader sen blev det du & jag, underbart. det är helt otroligt att tiden gått så snabbt :O men fortfarande är vi lyckliga och kära med & i varann:) jag älskar det vi har tillsammans. du ger mig en sån trygghet, det är så skönt att jag vet att den finns hos just dig. den jag vill vara med har det man vill ha. idag blir det en himlans mysdag tlsm, även fast åtta månader inte är så särskilt speciellt så tycker jag om den här dagen:) tack för åtta underbara månader da hjärtat, jag älskar dig andreas <3

annars idag; gymboxspinn imorse, grabbarna höll lektion. den var helt okej, även om jag var på det knäppaste humöret idag? haha. men jag o emmi hade iaf kul och gjorde det vi skulle ju :p efter den jobbiga men roliga lektionen gick jag till foto för att lämna tillbaka kameran och fixa mina bilder.. men eftersom det var syv info i aulan med alla treor vid tio, om framtiden, så hann jag bara lägga in bilderna o sen gå dit. men bättre än ingenting iaf ;D aulan då, var faktiskt bra för nu fick jag lite idéer och så tog jag papprena så jag kan gå in på dom olika sidorna o kolla runt lite, duktigt. efter det var det slut på dagen, men först gick jag o åt med linn & cami. det var faktiskt god mat idag:) efter den goda maten leta vi efter musiklärarn men vi hitta henne inte så jag lämna en lapp i hennes fack.. sen gick jag till bussen.

nu sitter jag här hemma, ska kolla film elr tv nu tror jag, har huvudvärk som vanligt också. så det passar nog bra med att vila en stund för mig då. sen slutar min älskling runt tre o då kommer han hit:) ikväll ska vi bara mysa, äta marrängswish och njuuuta av varann, hehe. gud vad romantiska vi är alltså ;D

och nu har jag bestämt mig för att köra innebandy igen, troligtvis :p ska träna på måndag iaf och så får jag se om det är roligare nu eller om det är lika tråkigt så får jag ta ett beslut då. det känns skönt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback