Helg?

Jaa nu är det helg för min del, blir hemma imorgon, gick hem idag..
Så kanske jag mår bra igen på måndag? Förhoppningsvis iallafall;D Hehe.

Idag då, älskling kom hit vid tvåtiden. Vi la oss i sängen o satte på Jeepers Creepers, är glad att det inte var sent när vi kolla den, faaan så jävla läskig film alltså! Fast jag har sett den innan så var jag mer rädd än älskling som aldrig sett den förut, ILLA. Men hur som helst så kolla vi klart den o sen åkte vi ner till centrum för att käka middag, mamma&pappa var på möte, så det blev bistron:) Gottigott, o rätt nyttigt iaf. Bradär. Efter maten kolla vi på leksaksaffären på grejer till Tilda, det är ju snart dags för 1års present? Öh nej det är två månader kvar, men vi kolla runt o hitta lite grann;) Hoppas det finns kvar när det är dags då.

Sen följde älskling med mig till min buss jag skulle ta hem, för han skulle på träning, som vanligt;D Hihi. Så nu är jag här hemma o har precis packat ner mina grejer jag behöver tills imorgon eftersom jag ska sova hos min älskadeälskling. 

Imorgon ska jag åka o träffa en gubbe i högdalen imorgon där jag kanske ska göra min praktik, jag är väldigt neggo inför detta möte måste jag säga. Han verkade inte förstå ett skit av vad jag sa så vi får se, är det bajs så tackar jag nej helt enkelt.

Efter det mötet ska jag fota en fotouppgift någonstans i kassmyratrakten:) Det blir nog superbra ska vi se. Sen är det bara vänta på att älskling slutar (om han inte redan gjort det) så blir det väl umgås med honom som gäller för sedan har ju han träning o då ska väl jag hem eller så stannar jag kvar hos honom iaf, sen kommer inte han hem förrän halv elva tiden, kul på en fredag kväll.. Helgen blir lugn iaf, SKÖNT:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback