Helgen

Min helg har som alltid varit helt okej:) Igår kom pappa o hämtade mig hos älskling när dom åkt på match. Det blev bad och packning som gällde när jag kom hem, och så åt jag lite granna;D Sen tog jag bussen ner till tumba för att hämta ut mina p-piller och kolla på väska o lite annat. Då ringde Frida mig, tajming alltså;) Så hon och Jesper kom o plocka upp mig när jag var klar i centrum så åkte jag med dom till willys där dom skulle handla lite godis typ. Sen körde dom mig till älskling:) Fan vad härligt med en kompis som har körkort:D Riktigt kul o åka med henne var det, och Osäkert, HAHA nejdå.

När älskling kom hem igen från matchen var han så snäll o skulle skjuttsa mig till ica så jag kunde handla läsk till drickat till kvällen, det var superskönt för mig att bara sitta där, hihi. Sen skulle jag möta Linn & Cami vid bennevento vid fem. Och roligt nog, hade älskling bestämt fem med Tomi och Sean också, så det blev middag med allesammans.

Efter maten gick vi till älskling.. Det var ju partyyyytime;D Kvällev blev som alltid lyckad. Sorgligt att jag o älskling alltid ska vara värst bara, får vi nog ta o ändra på tror jag allt, haha. Allihop vart som vanligt hungriga så vi promenerade till statoil för att köpa mat som vanligt, och efter det gick jag o älskling hem igen. Det tog ett tag att komma hem men vi kom iaf hem tillslut. Hmppff.

Idag vaknade jag rätt tidigt, sorligt. Men lät älskling sova vidare iaf, sen vaknade han också. Då satte vi på filmen Marie & Hasse hade hyrt, mamma pappa barn. Den var helt okej. Sen var det dags för honom att träna då kom pappa o hämta mig eftersom jag hade kameran o stativet med mig också. Så när jag kom hem beslöt jag mig för att möblera om här inne hos mig, det blev jättefint och bra:)

Nu blir det bästa avslutet på denna helg, mys med älskling<3

Kommentarer
Postat av: Linn

Owwi girl. Lyckad helg :D
Hörde ditt asgarv i bakgrunden när ja prata me käm:D
Pekade du oxå lr ;) haha.
Kan ju skvallra lite om de du ville gissa på, imorn :D See yaa in school gumman :D

2006-10-01 @ 20:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback