Höstlov

Ja, man kan säga att mitt lov börjar nu då (?) Eftersom jag började må piss efter lunch där någon gång, så gick min eftermiddag åt till att försöka vila för att få bort huvudvärken, och se normalt! Jag såg suddigt och då blir man ju inte annat än rädd? Så jag plockade ihop och gick hem. Tråkigt nu när det är sista gången innan lov också, men jag måste dock ner till foto imorgon iaf för att hämta massa papper vi behöver inför praktiken som sätter igång nu efter lovet.. Men det får bli en snabbis för jag vill må bra igen!

Nu sitter jag bara här hemma, har sovit en stund precis. Och ätit supermkt mat :O Haha, men det var gott. Ska fortsätta att bara vila och ligga i soffan faktiskt. Kanske blir ett bad också lite senare om jag orkar gå in då, annars får det skippas. Tur att jag har dusch här ute hos mig iaf, hur skulle det gå annars? Ackack.

Älskling är just nu och kör halkbana i gillinge:) Cooling. Hoppas det går bra men varför skulle det inte? Dessutom så var han superlycklig för han skulle få köra en sprillans ny audi a4 (3?) precis en sån bil han vill ha iallafall, kul för hans skull då. Blir inget mys idag dessvärre, träning som gäller för honom direkt när han kommer därifrån. Men vi ses ju iofs nästan varje dag så spelar ingen större roll? Hur som helst.

Imorgon måste jag in till stan, hur dåligt jag än mår.. Måste köpa en till vinterjacka, kort modell. Och sen förhoppningsvis hitta vinterskor på samma gång. Så älskling ska göra mig sällskap in till stan när han slutat:) Sen blir det handla lite grönsaker för vi ska äta tacos imorgon nämligen, muums. Och mys;)

På lördag blir det upp tidigt, ska med o kolla hans bortamatch då nämligen:) Sen måste jag hem och packa tror jag nog. För på söndag morgon drar vi till SKÅNE, yesyesyes! Systeryster, Jakob & Aicha - längtanlängtanlängtan. Och förhoppningsvis danmark också, underbart. Älskling o jag ska bara ha mys:)

Kommentarer
Postat av: pebbels

ska du kolla matchen som är samling halv 9?
Undra om jag med ska det?:P

2006-10-27 @ 12:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback