Klarrtt.

Praktikplatsen är nu kirrad:) Så otroligt skönt. Nu får jag bara hoppas på att det blir en bra tid där och om det funkar bra och jag trivs så får jag hoppas på ett extrajobb där kanske? Träffade han jag pratat med i telen, Milan, chef på fotomarknad i högdalen. Han var riktigt trevlig faktiskt och det var lixom inte en tanke på att det inte skulle funka utan på två minuter sa han att det gick jättebra, att jag får vara där hela min praktik och att han ska prata med dom andra som jobbar där så dom vet om att jag kommer den 6e. Fick också hans visitkort så Dan kan ringa honom o prata och så jag kan ringa o kolla vilka tider som gäller..

På vägen hem mötte jag Tvärn i huddinge centrum, på perrongen. Han hade shoppat två tröjor o skulle hem så jag skulle få sällskap hela vägen, vilken otroligt bra tajming? Jaa. Iaf på bussen nämnde jag att jag var hungrig o det var han också så han klev av på samma hållplats som mig o så gick vi till Benevento där jag tog en hamburgare:) Efter det kila jag hem till älskling där jag är nu, ensam.

Camilla ringde nyss o sa att Micke o Tilda förmodligen kommer dyka upp här snart, perfekt. Då jag kan jag plåta Tilda förhoppningsvis, om hon är pigg och på bra humör;D Kulkul. Då är min uppgift klar sen!

Väntar på att älskling ska sluta och komma hem också, sen ska han iväg igen på träning så då ska jag kila o köpa lite candy tills ikväll, får kolla idol ensam här hos honom o vänta på att han kommer hem igen. Sen imorgon ska vi äta med mami & papi hos mig, mamma ska göra gottismiddag, riktigt mysmiddag tydligen:) Det lät iaf mycket trevligt. Sen ska jag o älskling förmodligen basta o ha myyyys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback