Lördag

Igår gick skoldagen rätt snabbt, jag jobbade på som sjutton och gjorde allt jag skulle.. Mådde inte bra heller men jag gjorde mitt bästa för att inte ligga efter nu när det snart är dags för praktiken och allt.. God mat var det igår också, härligt. Efter vi ätit gick vi direkt tillbaka till foto för att fortsätta jobba, vilket också betyder att jag inte hade någon rast igår allts förutom när jag åt min lunch, ajaj. Men jag överlevde dagen.

Efter skolan mötte jag mamma i centrum, lyckade få henne att köpa en svarttopp, som inte sitter åt.. Precis vad jag behövde så jag kan ha min partyoutfit;D Hihi. Sen köpte hon en partytopp som hon ska ha när hon åker på kryssning nästa vecka. Den var faktiskt fin, så att jag kan ha den tillochmed:) Bra mami!

Efter det mötte vi upp Tobbe, han jobbar på banken i tumba på fredagar.. Han körde hem oss eftersom han ändå skulle hem till oss o byta bil med pappa för att han skulle hämta en båtmotor han köpt. Äntligen! Jag packade ihop lite grejer så körde pappa mig till älskling, som var på sin match ;P

Men Marie & Tilda var hemma så jag umgicks med dom hela kvällen och bara slappade. Kollade på tv hela kvällen tills älskling kom hem typ, då visade jag lite bilder och sen gick vi upp o bädda ner oss:)

Idag är det lördag, härligt. Vaknade vid niotiden imorse :/ Var för pigg för att somna om, men jag är hur trött som helst nu känner jag.. Aja, får vila lite innan kvällen dåe. Hur som helst så, älskling åkte till Gittan & Janne för att tvätta deras fönster och jag stannade här eftersom jag inte orkade röra mig.. Nu väntar jag på att han ska komma tillbaka innan jag åker hemåt. Ikväll blir det festfestfest! (Hoppas jag) Johanni, Emmi, Sofie & Camilla kommer iaf till mig, till att börja med, sen får vi se vart det bär:) Men jag är rätt säker på att det blir en lyckad kväll som alla andra. Förhoppningsvis blir det lokalen again, brabra. Annars får vi se vart det blir? För fest ska det bli iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback