Måndag

dagen började med att jag, som vanligt, vaknade när älskling skulle upp. men det är faktiskt lite mysigt iaf, fast jag själv inte skulle gå upp förrän sisådär tre timmar senare, haha. att vakna upp med min älskling bredvid mig är typ det bästa som finns:) spelar ingen roll vad klockan är igentligen, bara så underbart! speciellt att känna den ooootroligt mysiga närheten. meloveyouhoney!

nog om det, väl i skolan lämnade jag tillbaka min kamera, äntligen har jag fotat för projektet, älskling:) hehe. hann inte kolla in så många av bilderna eftersom jag skulle på lektion, men det såg bra ut! religion som första lektion uuääääckk, den är verkligen sorgligt tråkig! uschusch, men som tur är det grupparbete nu, så man slipper sitta o dras med äckelagneta på lektionerna iaf. var i bibblan denna dag.

sen var det dags för lunch, och jaa det är alltid lika underbart att DU kollar så mkt på mig. jag blir verkligen glad, för jag vet ju liksom du, att det bara handlar om avundsjuka:) haha herregud vad du är pinsam tjejen. iaf lunch med chilenarna och mina kära vänner såklart. äckelmat var det som vanligt idag med.

efter lunch var det dags för svenska, tråktråk. läsning inför nationella (övning) som vi ska ha på onsdag. sen var det hemgång som gällde. skönt! emmi kom hem hit, så vi satt och planera vår boxing lektion vi ska ha för gruppen på onsdag, det ser ut som att det kommer bli grymt bra:) sen åt vi lite middag också, som vi själva gjort. muumss!

har precis pratat med älskling, bajen spela lika mot malmö, LOSERS;D hehe. men du är iaf en underbar bajare, och du vet att jag älskar dig hjärtat<3 ses imorgon igen, myyyyyyys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback