Myslördag

Kort om igår då;
Camilla, Micke & Tilda kom för att äta middag med oss:) Myys. Kött o pommes blev det, muuums. Jag busade, gosade o lekte en massa med Tilda medans maten gjordes i ordning. Sen när vi ätit busa vi lite till innan dom skulle åka hem. Då skulle jag o Marie åka ner till ishuset, älskling skulle träna så var det A-lagsmatch som Marie ville kolla lite på. Så jag kolla första perioden med älskling, Kjelle & Tomi. Sen hade dom samling så då gick jag in i kafeterian där Marie satt. Eftersom Botkyrka var så himla dåliga så bestämde vi oss för att åka hem igen. Ann körde oss till gulavillan där vi handla lite godis o sen hem till kassmyra. Kollade Idol, Hej Baberiba (det var från vår skola:D när dom visade antikt..) och sen kollade vi det som var kvar på Freaky Friday. Riktig tevekväll alltså. Sen kom älskling hem igen & Hasse. Satt uppe en stund till sen var jag så trött så jag traska upp och bädda ner mig med älskling såklart:)

Idag är det myslördag:)
Imorse, eller idag, vaknade vi vid elva, sköntsköntskönt. Frukost o sen tevetittande, sen var det dags för han att träna igen då kom papi o hämta mig samtidigt så åkte vi o handla lite och sen hem. Nu sitter jag här ute hos mig o luktar på mina ljus jag har tänt, fick dom igår från partylite äntligen. Så nu har jag samma doft i alla ljus, perfa. Älskling kommer hit om ungefär en timme, sen kommer bror min också, så ska vi äta middag här hemma ikväll:) Myspys. Sen blir det kanske bastu för mig o älskling också. Han har tjatat så länge nu men jag orkar aldrig basta så nu ska jag försöka orka det för hans skull;D

Ikväll blir det bara mysmysmys. Kolla tv, film? Ha tända ljus, äta gott o bara ha det myyyysigt. Skönt! Imorgon har älskling match också så det blir ingen "sovmorgon", så halvtvå ska jag vara i ishuset o kolla hans match:)


Kommentarer
Postat av: johanni

myyyyyyyyyyysigt :)

2006-10-15 @ 12:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback